ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۲۷ نفر بر اثر سقوط هواپيما در پاکستان کشته شدند

<p>بر اثر سقوط يک هوايپيمای مسافربری در نزديکی فرودگاه بین&zwnj;المللی بین&zwnj;نظیر بوتو در اسلام آباد پايتخت پاکستان ۱۲۷ نفر کشته شدند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فرانسه، اين هواپيمای بوئينگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هوايی &quot;ايرلاين بوجا&quot; بوده که روز جمعه ۲۰ آوريل (اول ارديبهشت ۱۳۹۱) از کراچی به مقصد اسلام&zwnj;آباد پرواز کرده بود. اما ساعت ۱۸ و ۵۰ دقيقه به وقت محلی دقايقی قبل از فرود در فرودگاه اسلام آباد سقوط کرد.</p> <p>۱۱۸ نفر از کشته&zwnj;شدگان، مسافر و ۹ نفر ديگر نيز جزو خدمه هواپيمای بوده&zwnj;اند. اين هواپيما ۱۳۱ سرنشين داشته و بنا به گزارش&zwnj;ها کسی از اين سانحه جان سالم به در نبرده است.</p> <blockquote> <p>شاهدان عينی می&zwnj;گويند پيش از سقوط اين هواپيما، يک رعد و برق رخ داده که شايد باعث اين سانحه شده است، اين شاهدان می&zwnj;گويند هواپيما پيش از سقوط آتش گرفته است</p> </blockquote> <p>شبکه&zwnj;های تلويزيونی محلی گزارش داده&zwnj;اند احتمالاً هوای نامساعد باعث وقوع اين سانحه شده است.</p> <p>صيفور رحمان، از تيم امدادگران پليس گفت هواپيما پس از سقوط آتش گرفت و به طور کامل نابود شد.</p> <p>سی&zwnj;ان&zwnj;ان نيز گزارش داد تاريکی هوا باعث شد تا کار يافتن اجساد يا بازماندگان احتمالی اين سانحه هوايی بسيار دشوار شود. عملیات جست&zwnj;وجوی اجساد روز شنبه نیز ادامه خواهد یافت.</p> <p>به گفته پليس، ۱۱۰ کيسه حاوی اعضای کشته&zwnj;شدگان جمع&zwnj;آوری شده و بسياری از اجساد نیز قابل شناسايی نيستند.</p> <p>شاهدان عينی می&zwnj;گويند پيش از سقوط اين هواپيما، يک رعد و برق رخ داده که شايد باعث اين سانحه شده است. اين شاهدان می&zwnj;گويند هواپيما پيش از سقوط آتش گرفته است.</p> <p>مقامات رسمی پاکستان اعلام کرده&zwnj;اند جعبه سياه اين هواپيما پيدا شده که در حال بررسی آن هستند.</p> <p>شرکت ايرلانی بوجا که سال ۲۰۱۰ دچار مشکلات مالی شده بود از ماه مارس ۲۰۱۲ کار خود را با چهار هواپيما دوباره آغاز کرده بود.</p> <p>در يکی ديگر از مرگبارترين سانحه&zwnj;های هوايی در پاکستان، در ژوئن ۲۰۱۰ بر اثر سقوط يک هواپیمای مسافربری در اين کشور همه ۱۵۲ سرنشين آن کشته شدند.</p> <p>&nbsp;</p>

بر اثر سقوط يک هوايپيمای مسافربری در نزديکی فرودگاه بین‌المللی بین‌نظیر بوتو در اسلام آباد پايتخت پاکستان ۱۲۷ نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اين هواپيمای بوئينگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هوايی "ايرلاين بوجا" بوده که روز جمعه ۲۰ آوريل (اول ارديبهشت ۱۳۹۱) از کراچی به مقصد اسلام‌آباد پرواز کرده بود. اما ساعت ۱۸ و ۵۰ دقيقه به وقت محلی دقايقی قبل از فرود در فرودگاه اسلام آباد سقوط کرد.

۱۱۸ نفر از کشته‌شدگان، مسافر و ۹ نفر ديگر نيز جزو خدمه هواپيمای بوده‌اند. اين هواپيما ۱۳۱ سرنشين داشته و بنا به گزارش‌ها کسی از اين سانحه جان سالم به در نبرده است.

شاهدان عينی می‌گويند پيش از سقوط اين هواپيما، يک رعد و برق رخ داده که شايد باعث اين سانحه شده است، اين شاهدان می‌گويند هواپيما پيش از سقوط آتش گرفته است

شبکه‌های تلويزيونی محلی گزارش داده‌اند احتمالاً هوای نامساعد باعث وقوع اين سانحه شده است.

صيفور رحمان، از تيم امدادگران پليس گفت هواپيما پس از سقوط آتش گرفت و به طور کامل نابود شد.

سی‌ان‌ان نيز گزارش داد تاريکی هوا باعث شد تا کار يافتن اجساد يا بازماندگان احتمالی اين سانحه هوايی بسيار دشوار شود. عملیات جست‌وجوی اجساد روز شنبه نیز ادامه خواهد یافت.

به گفته پليس، ۱۱۰ کيسه حاوی اعضای کشته‌شدگان جمع‌آوری شده و بسياری از اجساد نیز قابل شناسايی نيستند.

شاهدان عينی می‌گويند پيش از سقوط اين هواپيما، يک رعد و برق رخ داده که شايد باعث اين سانحه شده است. اين شاهدان می‌گويند هواپيما پيش از سقوط آتش گرفته است.

مقامات رسمی پاکستان اعلام کرده‌اند جعبه سياه اين هواپيما پيدا شده که در حال بررسی آن هستند.

شرکت ايرلانی بوجا که سال ۲۰۱۰ دچار مشکلات مالی شده بود از ماه مارس ۲۰۱۲ کار خود را با چهار هواپيما دوباره آغاز کرده بود.

در يکی ديگر از مرگبارترين سانحه‌های هوايی در پاکستان، در ژوئن ۲۰۱۰ بر اثر سقوط يک هواپیمای مسافربری در اين کشور همه ۱۵۲ سرنشين آن کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    این هم هلیکوپتر شهردار تهران باقر قلیباف که سقوط کرد و نزدیک بود بمیرد اما امام زمان همانجا حاضر بود و دستش را گرفت. این است ماجرای کشورهایی که گرفتار اسلام نابند.