ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدیر خاطی شبکه کیش به سمت دیگری منصوب شد

علیرضا نجابت، مدیر عامل صدا و سیمای کیش که به خاطر پخش یک فیلم سانسور نشده عزل شده بود، مشاور معاون صدا و سیما شد.

علیرضا نجابت، مدیر عامل صدا و سیمای کیش که به سبب پخش یک فیلم «صحنه‌دار» در سالگرد ۹ دی عزل شده بود، یک روز بعد به سمت مشاور رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب شد.

صدا و سیمای مرکز کیش (عکس: آرشیو)

برخی رسانه‌های داخلی نزدیک به دولت گزارش داده‌اند که علیرضا نجابت، یک روز بعد از عزل‌اش از مدیریت صدا و سیمای کیش به عنوان مشاور رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب شده است.

علی دارابی، معاون صدا و سیما با صدور حکمی علیرضا نجابت را به دلیل آنچه که «حسن سوابق و تعهد او» عنوان شده به این سمت منصوب کرده است.

حکم علی دارابی

۹ دی فیلم «حادثه شینجوکو» (با بازی جکی چان) بدون سانسور از شبکه تلویزیون مرکز کیش پخش شد. علیرضا نجابت، ساعتی بعد از پخش این فیلم «صحنه‌دار» با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «پخش تصاویر نامناسب» در اثر «بی‌دقتی برخی از عوامل پخش سیما» اتفاق افتاده و  اشخاصی که در انجام وظایفشان اهمال کرده بودند، توبیخ و از کار برکنار شده‌اند.

با بالا گرفتن واکنش‌ها نسبت به صحنه‌های سکسی فیلم «حادثه شینجوکو» در شبکه‌های اجتماعی، علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما دستور برکناری علیرضا نجابت را صادر کرد و در نامه‌ای به علی دارابی خواهان «بررسی دقیق» پخش این فیلم  بدون سانسور در مرکز «صیانت و حفاظت» شد.

رئیس صدا و سیما از معاون خود خواسته بود «نسبت به کشف عوامل و دلایل» این اتفاق اقدام کند و متخلفان را به مراجع قانونی معرفی کند. هنوز مرکب این حکم خشک نشده بود که مدیر خاطی، به سمت دیگری منصوب شد.

علیرضا نجابت مهر ۹۶ به عنوان رئیس صدا و سیمای مرکز کیش منصوب شد. او پیش از آن مدیر روابط عمومی، آموزش، نظرسنجی، پژوهش و معاونت صدای مرکز فارس بود.

در شبکه‌های اجتماعی پخش فیلم «حادثه شینجوکو» بدون سانسور واکنش‌های ریشخندآمیز شهروندان را در سالگرد ۹ دی در پی داشت. بسیاری از ایرانیان این پرسش را مطرح کرده بودند که چگونه است که مدیر شبکه کیش به دلیل پخش چند صحنه سکسی از یک فیلم برکنار می‌شود، اما رئیس دانشگاه آزاد بعد از حادثه اتوبوس دانشجویان بر سر کار خود می‌ماند؟

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رهگذر

    بر سر در کاروانسرایی تصویر زنی به گچ کشیدند ارباب عمایم این خبر را از مخبر صادقی شنیدند گفتند:که وا شریعتا خلق روی زنی بی نقاب دیدند آسیمه سر از درون مسجد تا سر در آن سرا دویدند ایمان و امان به سرعت برق می رفت که مومنین رسیدند این آب آورد آن یکی خاک یک پیچه ز گل بر او بریدند ناموس به باد رفته ای را با یک دو سه مشت گل خریدند چون شرع نبی از این خطر جست رفتند و به خانه آرمیدند غفلت شده بود و خلق وحشی چون شیر درنده می جهیدند بی پیچه زن گشاده رو را پا چین عفاف می دریدند لبهای قشنگ و خوشگلش را مانند نبات می مکیدند بالجمله تمام مردم شهر در بهر گناه می تپیدند درهای بهشت بسته می شد مردم همه می جهنمیدند می گشت قیامت آشکارا یکباره به صور می دمیدند طیر از وکرات و حش از حجر انجم زسپهر می رمیدند اینست که پیش خالق و خلق طلاب علوم رو سپیدند با این علما هنوز مردم از رونق ملک ناامیدند ایرج میرزا

  • روزبه

    ببین پارتی طرف چقدر کلفته .