ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پمپئو: خروج آمریکا از سوریه در حمایت از اسرائیل تغییری ایجاد نمی‌کند

رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده که نیروهای نظامی کشورش سوریه را ترک می‌کنند. وزیر خارجه ایالات متحده در دیدار با نخست‌وزیر اسرائیل در این‌باره نظر داد.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا سه‌شنبه یکم ژانویه ۲۰۱۹/ ۱۱ دی ۹۷ در جریان دیدار خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در برزیل گفت که ایالات متحده همچنان با اسرائیل برای مقابله با ایران همکاری می‌کند. بنیامین نتانیاهو هم اعلام کرد که اسرائیل خواهان تشدید عملیات اطلاعاتی آمریکا در سوریه است.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اوایل دسامبر ۲۰۱۸ اعلام کرد که ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی از سوریه خارج می‌شوند. مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در تنخستین اظهار نظر رسمی خود بعد از اعلام این تصمیم گفت: تصمیم آمریکا برای خروج از سوریه تغییری در حمایت ایالات متحده از اسرائیل در مقابله با سیاست‌های تجاوزگرانه ایران به وجود نمی‌آورد.

پمپئو در ادامه سخنانش در برزیل گفت:

«تعهد آمریکا به ثبات در خاورمیانه و حمایت از اسرائیل مثل قبل از این تصمیمی که اتخاذ شد ادامه خواهد یافت. ما تهدیدی که نقض کننده حق حاکمیت اسرائیل در منطقه بوده را درک می‌کنیم و این تهدید از سوی حزب‌الله ایران است و ما به صورت تنگاتنگ در حال کار کردن با یکدیگر برای اطمینان یافتن از این موضوع هستیم که کار را به صورت صحیح انجام دهیم.»

نخست وزیر اسرائیل نیز در این دیدار گفت که اسرائیل خواستار تشدید عملیات اطلاعاتی با آمریکا در سوریه است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.