ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائيل: تحريم‌ها عليه ايران بايد گسترش پيدا کند

<p>اويگدور ليبرمن، وزير خارجه اسرائيل گفت تحريم&zwnj;ها عليه ايران بايد گسترش پيدا کند تا راه را بر &quot;بلندپروازی&zwnj;های&quot; هسته&zwnj;ای تهران ببندد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش ريا نووستی، ليبرمن در ديدار از باکو گفت: &quot;ما معتقديم که بايد به جامعه جهانی امکان داده شود از تمام امکانات در چارچوب روند مذاکرات گروه ۱+۵ حل مسأله هسته&zwnj;ای و ايران استفاده کند.&quot;</p> <p>به گفته وزير خارجه اسرائيل &quot;تحريم&zwnj;ها عليه ايران بسيار نتيجه&zwnj;بخش هستند.&quot;</p> <blockquote> <p>وزير خارجه اسرائيل: ما معتقديم که بايد به جامعه جهانی امکان داده شود از تمام امکانات در چارچوب روند مذاکرات گروه ۱+۵ حل مسأله هسته&zwnj;ای و ايران استفاده کند</p> </blockquote> <p>اسرائيل پيش از اين همواره از سياست برخورد نظامی با ايران دفاع می&zwnj;کرد اما ظاهراً به نظر می&zwnj;رسد اکنون از ديپلماسی و سياست تحريم بيشتر سخن می&zwnj;گويد.</p> <p>ايران و غرب سال&zwnj;هاست که بر سر برنامه اتمی&zwnj; با هم دچار تنش هستند. اين تنش&zwnj;ها و اختلافات باعث شده تا شورای امنيت سازمان ملل و کشورهای غربی تحريم&zwnj;هايی را با هدف توقف برنامه اتمی ايران عليه اين کشور برقرار کنند.</p> <p>آمريکا و متحدان غربی خود ايران را متهم به تلاش برای دستيابی به سلاح&zwnj;های هسته&zwnj;ای می&zwnj;کنند، اما ايران همواره اين ادعا را رد کرده&zwnj;است و بر صلح&zwnj;آميز بودن برنامه&zwnj;های هسته&zwnj;ای خود تأکيد می&zwnj;کند.</p> <p>در همين حال و در کنار سياست فشار و تحريم عليه ايران، تلاش&zwnj;هايی نيز برای حل مناقشه اتمی از طريق ديپلماسی نيز در جريان است.</p> <p>از جمله اين تلاش&zwnj;ها گفت&zwnj;وگوهای چند ساله شش قدرت جهانی (آمريکا، فرانسه، بريتانيا، چين، روسيه و آلمان) با ايران است.</p> <p>تازه&zwnj;ترين دور اين مذاکرات ۲۶ فروردين سال جاری خورشدی در استانبول برگزار شد. کشورهای غربی و ايران اين مذاکرات را &quot;سازنده و سودمند&quot; توصيف کرده&zwnj;اند.</p> <p>دور بعدی مذاکرات با ايران سوم خرداد سال جاری در بغداد برگزار خواهد شد.</p> <p>&nbsp;</p>

اويگدور ليبرمن، وزير خارجه اسرائيل گفت تحريم‌ها عليه ايران بايد گسترش پيدا کند تا راه را بر "بلندپروازی‌های" هسته‌ای تهران ببندد.

به گزارش ريا نووستی، ليبرمن در ديدار از باکو گفت: "ما معتقديم که بايد به جامعه جهانی امکان داده شود از تمام امکانات در چارچوب روند مذاکرات گروه ۱+۵ حل مسأله هسته‌ای و ايران استفاده کند."

به گفته وزير خارجه اسرائيل "تحريم‌ها عليه ايران بسيار نتيجه‌بخش هستند."

وزير خارجه اسرائيل: ما معتقديم که بايد به جامعه جهانی امکان داده شود از تمام امکانات در چارچوب روند مذاکرات گروه ۱+۵ حل مسأله هسته‌ای و ايران استفاده کند

اسرائيل پيش از اين همواره از سياست برخورد نظامی با ايران دفاع می‌کرد اما ظاهراً به نظر می‌رسد اکنون از ديپلماسی و سياست تحريم بيشتر سخن می‌گويد.

ايران و غرب سال‌هاست که بر سر برنامه اتمی‌ با هم دچار تنش هستند. اين تنش‌ها و اختلافات باعث شده تا شورای امنيت سازمان ملل و کشورهای غربی تحريم‌هايی را با هدف توقف برنامه اتمی ايران عليه اين کشور برقرار کنند.

آمريکا و متحدان غربی خود ايران را متهم به تلاش برای دستيابی به سلاح‌های هسته‌ای می‌کنند، اما ايران همواره اين ادعا را رد کرده‌است و بر صلح‌آميز بودن برنامه‌های هسته‌ای خود تأکيد می‌کند.

در همين حال و در کنار سياست فشار و تحريم عليه ايران، تلاش‌هايی نيز برای حل مناقشه اتمی از طريق ديپلماسی نيز در جريان است.

از جمله اين تلاش‌ها گفت‌وگوهای چند ساله شش قدرت جهانی (آمريکا، فرانسه، بريتانيا، چين، روسيه و آلمان) با ايران است.

تازه‌ترين دور اين مذاکرات ۲۶ فروردين سال جاری خورشدی در استانبول برگزار شد. کشورهای غربی و ايران اين مذاکرات را "سازنده و سودمند" توصيف کرده‌اند.

دور بعدی مذاکرات با ايران سوم خرداد سال جاری در بغداد برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.