ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وقوع توفان شن در اردبیل

در سال‌های گذشته به‌دلیل تغییرات اقلیمی و آب و هوایی، وقوع توفان‌های گرد و غبار افزایش یافته است. 

صبح ۲۳ دی / ۱۳ ژانویه در منطقه آبی بیگلو از توابع اردبیل توفان شن رخ داده است. وقوع این توفان مشکلاتی را برای شهروندان این منطقه به همراه داشته است.

در سال‌های گذشته به‌دلیل تغییرات اقلیمی و آب و هوایی، وقوع توفان‌های گرد و غبار افزایش یافته است. بحران ریزگردها چند سالی است که شهرهای مختلف ایران به ویژه مناطق جنوبی را فرا گرفته و در حال گسترش است.

سازمان بهداشت جهانی چندی پیش اعلام کرد که تنفس هوای آلوده به ذرات معلق و ریزگردها احتمال ابتلا به سکته مغزی را افزایش می‌دهد. شماری از رسانه‌ها مرگ شهروندان بر اثر هجوم ریزگردها را «مرگ خاموش» نامیده‌‌اند.

[sliderpro id="701"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • معجزات الهی بیسابقه

    از توفان شن در اردبیل تا توفان نمک از دریاچهء ارومیه, نابودی و ویرانی محیط زیست و زیست محیطی از آذربایجان تا خوزستان و بلوچستان بدون چشم اندازی از بهبودی ادامه دارد. معجزات الهی یکی پس از دیگری در جمهوری جهنمی اسلامی اتفاق میافتد, با وسعت و سرعتی بیسابقه در تاریخ چندین هزار ساله ما. "مغول بکشت و سکندر بسوخت و عرب غارت کرد, نکرد آنچه که ملا هر سه یکجا کرد!"