ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک عضو "جریان انحرافی" مشاور آیت‌الله شاهرودی شد

<p>آیت&zwnj;الله محمود هاشمی شاهرودی، رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، محمدشریف ملک&zwnj;زاده را به عنوان مشاور اجرایی خود در بنیاد فقه و معارف اهل بیت منصوب کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>انتصاب ملک&zwnj;زاده از این نظر دارای اهمیت است که آیت&zwnj;الله شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شواری نگهبان قانون اساسی ایران است.</p> <p>عضویت شاهرودی در شورای نگهبان و ریاستش بر هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه&zwnj;گانه با حکم آیت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر ایران صورت گرفته است.</p> <p>ملک&zwnj;زاده هفته گذشته نیز به عنوان مشاور محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئیس&zwnj;جمهوری ایران منصوب شد.</p> <p>منتقدان دولت ایران از ملک&zwnj;زاده به عنوان عضو &quot;جریان انحرافی&quot; نام می&zwnj;برند و می&zwnj;گویند این جریان با هدف &quot;تضعیف ولایت و روحانیت&quot; شکل گرفته است.</p> <blockquote> <p>انتصاب ملک&zwnj;زاده از این نظر دارای اهمیت است که آیت&zwnj;الله شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شواری نگهبان قانون اساسی ایران است</p> </blockquote> <p>&quot;جريان انحرافی&quot; توصيفی است که اصول&zwnj;گرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی و هم&zwnj;فکران وی به کار می&zwnj;برند.</p> <p>بر پایه همین اتهام، ملک&zwnj;زاده سال گذشته بازداشت شد. وی چند روز پس از آن بازداشت شد که از سوی علی&zwnj;اکبر صالحی، وزیر خارجه ایران به عنوان معاون مالی و ادارای این وزارت&zwnj;خانه منصوب گردید.<br /> با این حال ملک&zwnj;زاده پیش از آنکه بازداشت شود با فشار نمایندگان مجلس و تهدید به استیضاح صالحی، از سمتش در وزارت خارجه استعفا کرد.</p> <p>محمد&zwnj; شريف ملک&zwnj;زاده پیشتر دبيرکل شورای عالی امور ايرانيان خارج از کشور بود.</p> <p>ملک&zwnj;زاده در متن استعفای خود خطاب به علی&zwnj;اکبر صالحی نوشت: &quot;راضی نيستم آن برادر گرامی به&zwnj;خاطر حقير بيش از اين متحمل فشارهای غيرمنصفانه قرار گيرد و از اين جهت برای حفظ آرامش که نياز مبرم کشور در شرايط حاضر است، خواهشمند است با استعفای اينجانب از مسئوليت معاونت اداری و مالی وزارت امور خارجه موافقت فرماييد.&quot;</p> <p>اين معاون پیشین سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری افزود: &quot;اينجانب کليه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود را با صراحت هرچه تمام&zwnj;تر تکذيب می&zwnj;نمايم. اينجانب تاکنون در هيچ محکمه&zwnj;ای دارای پرونده نبوده و فاقد هرگونه سابقه سوء می&zwnj;باشم.&quot;</p> <p>&nbsp;</p>

آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی، رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، محمدشریف ملک‌زاده را به عنوان مشاور اجرایی خود در بنیاد فقه و معارف اهل بیت منصوب کرد.

انتصاب ملک‌زاده از این نظر دارای اهمیت است که آیت‌الله شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شواری نگهبان قانون اساسی ایران است.

عضویت شاهرودی در شورای نگهبان و ریاستش بر هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه با حکم آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران صورت گرفته است.

ملک‌زاده هفته گذشته نیز به عنوان مشاور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران منصوب شد.

منتقدان دولت ایران از ملک‌زاده به عنوان عضو "جریان انحرافی" نام می‌برند و می‌گویند این جریان با هدف "تضعیف ولایت و روحانیت" شکل گرفته است.

انتصاب ملک‌زاده از این نظر دارای اهمیت است که آیت‌الله شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شواری نگهبان قانون اساسی ایران است

"جريان انحرافی" توصيفی است که اصول‌گرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی و هم‌فکران وی به کار می‌برند.

بر پایه همین اتهام، ملک‌زاده سال گذشته بازداشت شد. وی چند روز پس از آن بازداشت شد که از سوی علی‌اکبر صالحی، وزیر خارجه ایران به عنوان معاون مالی و ادارای این وزارت‌خانه منصوب گردید.
با این حال ملک‌زاده پیش از آنکه بازداشت شود با فشار نمایندگان مجلس و تهدید به استیضاح صالحی، از سمتش در وزارت خارجه استعفا کرد.

محمد‌ شريف ملک‌زاده پیشتر دبيرکل شورای عالی امور ايرانيان خارج از کشور بود.

ملک‌زاده در متن استعفای خود خطاب به علی‌اکبر صالحی نوشت: "راضی نيستم آن برادر گرامی به‌خاطر حقير بيش از اين متحمل فشارهای غيرمنصفانه قرار گيرد و از اين جهت برای حفظ آرامش که نياز مبرم کشور در شرايط حاضر است، خواهشمند است با استعفای اينجانب از مسئوليت معاونت اداری و مالی وزارت امور خارجه موافقت فرماييد."

اين معاون پیشین سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری افزود: "اينجانب کليه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود را با صراحت هرچه تمام‌تر تکذيب می‌نمايم. اينجانب تاکنون در هيچ محکمه‌ای دارای پرونده نبوده و فاقد هرگونه سابقه سوء می‌باشم."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.