ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز دور تازه برخورد با "بدپوششی" در تهران

<p>سرتيپ حسين ساجدی&zwnj;نيا، رئيس پليس تهران از آغاز دور تازه برخورد با &quot;بدپوششی&quot; خبر داد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری مهر اين مقام نيروی انتظامی ايران روز جمعه هشتم ارديبهشت ۱۳۹۱ گفت: &quot;برخورد با بدپوششی در دو بخش توليدکنندگان، واردکنندگان و مصرف&zwnj;کنندگان انجام می&zwnj;شود.&quot;</p> <p>فرمانده انتظامی تهران برخورد با بدحجابی، بدپوششی و مانکن&zwnj;های لباس&zwnj;های &quot;مبتذل&quot; را از جمله طرح&zwnj;هايی اعلام کرد که با &quot;درخواست مردم&quot; انجام می&zwnj;شود.</p> <blockquote> <p>طرح&zwnj;های مقابله با بدحجابی يا بدپوششی تاکنون بارها از سوی نيروی انتظامی ايران اجرا شده است اما مسئولان دولتی از اجرای اين طرح انتقاد می&zwnj;کنند</p> </blockquote> <p>به گفته وی &quot;همزمان با آغاز طرح، تمامی مراکز توليدی و توزيعی لباس در شهر تهران شناسايی شده و هشدارهای لازم به آن&zwnj;ها داده شد (که) در صورت توجه نکردن به اين هشدارها مراکز متخلف پلمب خواهند شد.&quot;</p> <p>فرمانده انتظامی تهران افزود: &quot;مرحله ديگر اجرای اين طرح شامل استقرار گشت&zwnj;های ثابت خودرويی امنيت اخلاقی در ميادين، مجتمع&zwnj;های تجاری و خيابان&zwnj;ها و گشت&zwnj;های موتور سوار انتظامی و راهنمايی در بزرگراه&zwnj;های شهر تهران است.&quot;</p> <p>وی گفت: &quot;اين گشت&zwnj;ها با افرادی که وضعيت پوشش نامناسب دارند و از مصاديق بدپوششی هستند، برخورد می&zwnj;کند.&quot;</p> <p>طرح&zwnj;های مقابله با &quot;بدحجابی يا بدپوششی&quot; تا کنون بارها از سوی نيروی انتظامی ايران اجرا شده است.<br /> با اين حال مسئولان دولتی از اجرای اين طرح انتقاد می&zwnj;کنند.</p> <p>اواخر ارديبهشت سال گذشته، مرتضی تمدن، استاندار تهران اعلام کرده بود: &quot;وضعيت حجاب در شهر تهران مناسب است و بهترين اقدام اين است که عفاف و حجاب از سوی مردم اجرا شود.&quot;</p> <p>هر سال با آغاز فصل بهار و تابستان، کنترل نحوه پوشش زنان در ايران شدت می&zwnj;گيرد.</p> <p>در سال&zwnj;های اخير نيروی انتظامی با راه&zwnj;اندازی گشت ارشاد، زنانی را که پوشش آن&zwnj;ها مطابق با معيارهای اعلام شده از سوی نيروی انتظامی نبوده، بازداشت کرده است.</p> <p>&nbsp;</p>

سرتيپ حسين ساجدی‌نيا، رئيس پليس تهران از آغاز دور تازه برخورد با "بدپوششی" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر اين مقام نيروی انتظامی ايران روز جمعه هشتم ارديبهشت ۱۳۹۱ گفت: "برخورد با بدپوششی در دو بخش توليدکنندگان، واردکنندگان و مصرف‌کنندگان انجام می‌شود."

فرمانده انتظامی تهران برخورد با بدحجابی، بدپوششی و مانکن‌های لباس‌های "مبتذل" را از جمله طرح‌هايی اعلام کرد که با "درخواست مردم" انجام می‌شود.

طرح‌های مقابله با بدحجابی يا بدپوششی تاکنون بارها از سوی نيروی انتظامی ايران اجرا شده است اما مسئولان دولتی از اجرای اين طرح انتقاد می‌کنند

به گفته وی "همزمان با آغاز طرح، تمامی مراکز توليدی و توزيعی لباس در شهر تهران شناسايی شده و هشدارهای لازم به آن‌ها داده شد (که) در صورت توجه نکردن به اين هشدارها مراکز متخلف پلمب خواهند شد."

فرمانده انتظامی تهران افزود: "مرحله ديگر اجرای اين طرح شامل استقرار گشت‌های ثابت خودرويی امنيت اخلاقی در ميادين، مجتمع‌های تجاری و خيابان‌ها و گشت‌های موتور سوار انتظامی و راهنمايی در بزرگراه‌های شهر تهران است."

وی گفت: "اين گشت‌ها با افرادی که وضعيت پوشش نامناسب دارند و از مصاديق بدپوششی هستند، برخورد می‌کند."

طرح‌های مقابله با "بدحجابی يا بدپوششی" تا کنون بارها از سوی نيروی انتظامی ايران اجرا شده است.
با اين حال مسئولان دولتی از اجرای اين طرح انتقاد می‌کنند.

اواخر ارديبهشت سال گذشته، مرتضی تمدن، استاندار تهران اعلام کرده بود: "وضعيت حجاب در شهر تهران مناسب است و بهترين اقدام اين است که عفاف و حجاب از سوی مردم اجرا شود."

هر سال با آغاز فصل بهار و تابستان، کنترل نحوه پوشش زنان در ايران شدت می‌گيرد.

در سال‌های اخير نيروی انتظامی با راه‌اندازی گشت ارشاد، زنانی را که پوشش آن‌ها مطابق با معيارهای اعلام شده از سوی نيروی انتظامی نبوده، بازداشت کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.