ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار و آتش‌سوزی شدید در یک خط لوله نفتی در مکزیک

آمارهای اولیه حکایت از مرگ دست‌کم ۲۱ نفر و زخمی شدن بیش از ۷۰ نفر دارند. برخی منابع آمار کشته شدگان را تا ۲۵ نفر نیز اعلام کرده‌اند.

انفجار و آتش‌سوزی حاصل از آن در یک خط لوله نفتی در مکزیک باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از کسانی شده که برای سرقت نفت، در حال نشت حاضر شده بودند.

انفجار و آتش‌سوزی در مکزیک

آمارهای اولیه حکایت از مرگ دست‌کم ۲۱ نفر و زخمی شدن بیش از ۷۰ نفر دارند. برخی منابع آمار کشته شدگان را تا ۲۵ نفر نیز اعلام کرده‌اند.

به گزارش تلویزیون رسمی مکزیک بر اثر این آتش‌سوزی در ایالت ایدالگو واقع در شمال مکزیکو سیتی، پایتخت، تاکنون جسد سوخته ۲۱ نفر پیدا شده و مشخصات بیش از ۷۱ مجروح نیز از سوی نیروهای امدادی ثبت شده است: «ده‌ها نفر به دلیل سوختگی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.»

تصاویر تلویزیونی شعله‌های آتش را در میانه شب در شهری نزدیک پالایشگاه نفتی تولا نشان داده است. منطقه محل حادثه تخلیه و بسته شده است.

عمر فیاض، فرماندار ایالت ایدالگو در مکزیک گفته است برخی ساکنان محلی در تلاش برای سرقت نفت در حال نشت بوده‌اند که گرفتار شعله‌های آتش شده‌اند.

فیاض در محل حادثه حاضر شده و به مردم وعده کمک داده است.

دلیل نشت خط لوله نفتی دقیقا مشخص نیست اما پمکس، شرکت ملی نفت مکزیک، در بیانیه‌ای انفجار را به تلاش برای سرقت نفت از خط لوله مرتبط دانسته است. این شرکت تاکنون چندین بار چنین حادثه‌هایی را تجربه کرده است.

دولت مکزیک از ضرر و لطمه سالانه ۳ میلیارد دلاری به این کشور به دنبال سرقت از خطوط انتقال نفت خبر داده است.

همچنین در حادثه‌ای مشابه در سال ۲۰۱۳، ۳۷ نفر در انفجار در مقر شرکت ملی نفت مکزیک در مکزیکو سیتی کشته شدند و در سال ۲۰۱۲ نیز منفجر شدن تجهیزات گازی، ۲۶ نفر را کشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.