ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رييس دفتر رويترز در ايران به دادگاه احضار شد

<p>پريسا حافظی، رئيس دفتر رويترز در ايران به دادگاهی در تهران احضار شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پريسا حافظی به دليل ارسال يک گزارش ويدئويی که در آن دختران رزمی&zwnj;کار ايرانی به عنوان &quot;آدمکش&quot; توصيف شده بودند، به دادگاه احضار شده است.</p> <p>اين گزارش رويترز که فروردين ۹۱ منتشر شد، &quot;دولت ايران را به آموزش آدم&lrm;کش&lrm;ها متهم کرده است.&quot;<br /> شماری از رزمی&lrm;کاران ايرانی که تصاوير آن&zwnj;ها در اين گزارش رويترز منتشر شده، از اين خبرگزاری شکايت کرده&zwnj;اند.</p> <blockquote> <p>پريسا حافظی به دليل ارسال يک گزارش ويدئويی که در آن دختران رزمی&zwnj;کار ايرانی به عنوان &quot;آدمکش&quot; توصيف شده بودند، به دادگاه احضار شده است</p> </blockquote> <p>پس از انتشار اين گزارش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران ۱۴ فروردين فعاليت خبرگزاری رويترز را در تهران به دليل تيتر &quot;جعلی&quot; اين گزارش متوقف کرد.</p> <p>محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران نيز ۲۲ فروردين گفت: &quot;آن&zwnj;ها (خبرگزاری رويترز) عذرخواهی کرده&zwnj;اند و خواستار از سرگيری فعاليت خود شده&zwnj;اند ولی در حال حاضر ما منتظر حکم دادگاه هستيم.&quot;</p> <p>همچنين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران اعلام کرده تصميم&zwnj;گيری درباره ادامه فعاليت خبرگزاری رويترز در ايران به رأی دادگاه وابسته است.</p> <p>محمدجواد آقاجری، مدير کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دو هفته پيش گفت: &quot;بانوان ورزشکار ايرانی که خبرگزاری رويترز در گزارش مجعول بخش تصويری خود از آن&zwnj;ها به عنوان تروريست ياد کرده بود، از اين خبرگزاری به مراجع قضايی کشور شکايت کرده&zwnj;اند. &quot;</p> <p>به گفته وی &quot;وزارت ارشاد نيز برای اتخاذ تصميم نهايی در رابطه با ادامه فعاليت يا تعطيلی دفتر نمايندگی خبرگزاری رويترز در تهران، منتظر صدور رأی دادگاه در شکايت بانوان ورزشکار ايرانی از خبرگزاری ياد شده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p>

پريسا حافظی، رئيس دفتر رويترز در ايران به دادگاهی در تهران احضار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پريسا حافظی به دليل ارسال يک گزارش ويدئويی که در آن دختران رزمی‌کار ايرانی به عنوان "آدمکش" توصيف شده بودند، به دادگاه احضار شده است.

اين گزارش رويترز که فروردين ۹۱ منتشر شد، "دولت ايران را به آموزش آدم‎کش‎ها متهم کرده است."
شماری از رزمی‎کاران ايرانی که تصاوير آن‌ها در اين گزارش رويترز منتشر شده، از اين خبرگزاری شکايت کرده‌اند.

پريسا حافظی به دليل ارسال يک گزارش ويدئويی که در آن دختران رزمی‌کار ايرانی به عنوان "آدمکش" توصيف شده بودند، به دادگاه احضار شده است

پس از انتشار اين گزارش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران ۱۴ فروردين فعاليت خبرگزاری رويترز را در تهران به دليل تيتر "جعلی" اين گزارش متوقف کرد.

محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران نيز ۲۲ فروردين گفت: "آن‌ها (خبرگزاری رويترز) عذرخواهی کرده‌اند و خواستار از سرگيری فعاليت خود شده‌اند ولی در حال حاضر ما منتظر حکم دادگاه هستيم."

همچنين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران اعلام کرده تصميم‌گيری درباره ادامه فعاليت خبرگزاری رويترز در ايران به رأی دادگاه وابسته است.

محمدجواد آقاجری، مدير کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دو هفته پيش گفت: "بانوان ورزشکار ايرانی که خبرگزاری رويترز در گزارش مجعول بخش تصويری خود از آن‌ها به عنوان تروريست ياد کرده بود، از اين خبرگزاری به مراجع قضايی کشور شکايت کرده‌اند. "

به گفته وی "وزارت ارشاد نيز برای اتخاذ تصميم نهايی در رابطه با ادامه فعاليت يا تعطيلی دفتر نمايندگی خبرگزاری رويترز در تهران، منتظر صدور رأی دادگاه در شکايت بانوان ورزشکار ايرانی از خبرگزاری ياد شده است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    جوک است ......