ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیراندازی در خرم‌آباد یک کشته و یک مجروح به جای گذاشت

چند مهاجم به یک خودروی حامل سوخت در خرم‌آباد تیراندازی کردند. تانکر سوخت‌رسان منفجر شد. شورای تأمین امنیت بلافاصله تشکیل جلسه داد.

چند مهاجم به یک خودروی حامل سوخت در خرم‌آباد تیراندازی کردند. تانکر سوخت‌رسان منفجر شد. مهاجمان پیش از فرار یک افسر انتظامی و یک سرباز وظیفه را هم به گلوله بستند. هویت و انگیزه آن‌ها از این حمله هنوز روشن نشده است. شورای تأمین لرستان بلافاصله تشکیل جلسه داد.

صبح چهارشنبه ۱۷ بهمن، خرم‌آباد: آنچه که از تانکر سوخت‌رسان بعد از تیراندازی و انفجار در محوطه پمپ‌بنزین «الوندیان» به جای ماند

صبح چهارشنبه ۱۷ بهمن چند مهاجم به یک خودروی سوخت‌رسان که در محوطه پمپ‌بنزین «الوندیان» در خرم‌آباد توقف کرده بود، تیراندازی کردند. با انفجار تانکر حامل سوخت، مهاجمان سپس به سوی مأموران انتظامی حاضر در محدوده این حادثه تیراندازی کردند. مرکز اطلاع رسانی ناجا گزارش داد که در این حمله یک سرباز وظیفه کشته و یک افسر انتظامی نیز مجروح شد. این فرد تحت درمان قرار گرفته است.

مرکز اطلاع رسانی ناجا گزارش داده که این حادثه در اتوبان شهید چاغروند خرم‌آباد اتفاق افتاد.

ناجا  به نقل از اشخاصی که در محل حضور داشتند و شاهد این تیراندازی بودند گزارش داده که حجم انفجار خودروی سوخت‌رسان موجب شکسته شدن شیشه ساختمان‌های مجاور شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی ناجا مهاجمان یک دستگاه خودرو سواری را که در محوطه پمپ‌بنزین توقف کرده بود، سرقت کردند و متواری شدند.

ویدئویی از تانکر منفجر شده در خرم‌آباد(خبرگزاری مهر)

تیمی ویژه برای رسیدگی به این حمله وارد عمل شده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله به پمپ‌بنزین و تانکر سوخت‌رسان در خرم‌آباد را به عهده نگرفته است.

شورای تأمین لرستان بلافاصله پس از این حادثه تشکیل جلسه داد. اسد عبدالهی فرماندار خرم‌آباد اعلام کرد که جزئیات بیشتری از این حادثه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از به آتش کشیده شدن تابلوی حوزه علمیه خرم‌آباد منتشر شده بود.

جزئیات بیشتر درباره حادثه تیراندازی در خرم آباد:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.