ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آنچه پدر و مادرها باید درباره ارتباط اضطراب و شبکه‌های اجتماعی بدانند

مسایلی هست که ما هرگز در کودکی درگیر آن نبوده‌ایم: عکسی که همراه با متنی آزاردهنده برای همه بچه‌ها مدرسه فرستاده می‌شود، یا فیلمی از جشن تولدی که به آن دعوت نشده بودیم. این چیزها حالا تهدیدی برای بچه‌های ما هستند.

از کامنت‌های آزاردهنده گرفته تا آزار اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی می‌تواند جای خطرناکی برای بچه‌ها باشد. مسایلی هست که ما هرگز در کودکی درگیر آن نبوده‌ایم: عکسی که همراه با متنی آزاردهنده برای همه بچه‌ها مدرسه فرستاده می‌شود، یا فیلمی از جشن تولدی که به آن دعوت نشده بودیم. این چیزها حالا تهدیدی برای بچه‌های ما هستند. سلامت دیجیتال بچه‌ها اکنون یک مساله مهم است و محققان از احتمال رابطه میان شبکه‌های اجتماعی با افزایش خودکشی نوجوانان، اعتیاد تکنولوژیک و از دست دادن مهارت‌های زندگی واقعی حرف می‌زنند. خیلی از پدر و مادرها حالا نگرانند که‌ آیا شبکه‌های اجتماعی باعث اضطراب فرزندشان می‌شود؟

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.