ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیراندازی در خرم‌آباد: ۵ نفر بازداشت شدند

این اشخاص متهم شده‌اند که در حادثه تیراندازی در محوطه پمپ‌بنزین «الوندیان» در خرم‌آباد دست داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان از بازداشت پنج نفر که به دو تیم مجزا تعلق دارند خبر داد. این اشخاص متهم شده‌اند که در حادثه تیراندازی در محوطه پمپ‌بنزین «الوندیان» در خرم‌آباد دست داشته‌اند.

چهارشنبه ۱۷ بهمن: پمپ‌بنزین «الوندیان» در محله دره‌گرم خرم‌آباد چند ساعت بعد از حادثه تیراندازی و انفجار تانکر سوخت

بامداد چهارشنبه ۱۷ بهمن مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت‌زنی در محله دره‌گرم به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌بنزین «الوندیان» پارک شده بود، مشکوک شدند.

سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان به رسانه‌‌های داخلی گفته است که سرنشینان خودرو پراید، بلافاصله بعد از مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کردند. یک سرباز وظیفه به نام نجم‌الدین باوی کشته شد و یک افسر انتظامی به نام جابر پیراوند هم مجروح شد که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته است.

در جریان این تیراندازی، به حسب تصادف گلوله یکی از مهاجمان به یک تانکر حامل سوخت مایع که در محوطه پمپ‌بنزین توقف کرده بود اصابت کرد و تانکر منفجر شد.

خبرگزاری صدا و سیما بامداد چهارشنبه گزارش داده بود که مهاجمان ابتدا به تانکر سوخت تیراندازی کرده و پس از انفجار تانکر با مأمورانی که در محوطه حضور داشتند درگیر شده‌اند. چند ساعت بعد اما تحقیقات نیروی انتظامی مشخص کرد که چنین نبوده است.

سردار محمد مهدیان، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان در گفت‌وگو با صدا و سیمای جمهوری اسلامی از بازداشت ۵ نفر در ارتباط با این حادثه خبر داده است.

به گفته مهدیان این افراد به دو تیم جداگانه تعلق داشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان درباره انگیزه و اهداف این اشخاص از تیراندازی به سوی مأموران انتظامی سکوت کرده است.

پیش از این هم رسانه‌های داخلی گزارش‌هایی از تیراندازی در استان لرستان بین گروه‌های متخاصم منتشر کرده بودند. دو ماه قبل مقامات امنیتی استان از کشف ۱۵۰ قبضه سلاح در لرستان خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.