ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جریمه ۲۰ هزار یورویی یک شرکت هلندی به دلیل صادرات غیرقانونی به ایران

شرکت «پرسیشن اکوئیپمنت» در ۲۰۱۶ دو بار واشرهای حلقوی مخصوص و مقاوم در برابر خورندگی مواد شیمیایی به ایران فرستاده است که می‌توانند در صنعت هسته‌ای نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

دادستانی هلند روز چهارشنبه ششم فوریه / ۱۷ بهمن در دادگاه آمستردام برای یک شرکت هلندی به دلیل صادرات غیرقانونی به ایران تقاضای ۲۰ هزار یورو جریمه کرد. در کیفرخواست دادستانی هلند همچنین برای رئیس این شرکت نیز تقاضای ۱۶۰ ساعت کار اجباری شده است.

عکس از آرشیو

شرکت «پرسیشن اکوئیپمنت» (Precision Equipment) (به معنای «ابزار دقیق») مستقر در شهر نونسپیت هلند در سال ۲۰۱۶ در دو نوبت واشرهای حلقوی مخصوص و مقاوم در برابر خورندگی مواد شیمیایی به ایران فرستاده است. این اقلام می‌توانند در صنعت هسته‌ای مورد استفاده قرار بگیرند.

محموله‌های این شرکت برای ایران در مجموع شامل ۳۰ واشر بوده که با کشتی به ایران ارسال شده است. دادستانی شرکت «پرسیشن اکوئیپمنت» و رئیس آن را به دور زدن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران متهم کرده است.

دادستانی هلند معتقد است رئیس این شرکت اطلاع داشته که برای صدور این تجهیزات به مجوز نیاز است. او به هنگام ارسال اولین محموله شرکت خود به ایران تقاضای مجوز کرده بود اما تقاضایش به این دلیل که تضمینی برای عدم استفاده از واشرها در صنعت هسته‌ای ایران وجود نداشت، رد شده بود. حکم دادگاه قرار است بیستم فوریه / اول اسفند اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.