ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیروزی فرانسوا اولاند در انتخابات فرانسه

<p>فرانسوا اولاند، نامزد حزب سوسیالیست با کسب ۵۱/۹درصد آرا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شد.</p> <!--break--> <div dir="RTL">&nbsp;</div> <div dir="RTL">به گزارش رادیو فرانسه، وی که در این مرحله از انتخابات با نیکلا سارکوزی، رئیس جمهوری فعلی فرانسه رقابت می&zwnj;کرد، توانست با کسب اکثریت آرا به کاخ الیزه راه یابد.</div> <div dir="RTL">&nbsp;</div> <div dir="RTL"> <p>فرانسوا اولاند، ٥٧ ساله &nbsp;به &nbsp;مدت ١١ سال رهبری حزب سوسیالیست فرانسه، را بر عهده داشت و &quot;کاهش کسری بودجه، انجام اصلاحات مالی به منظور برقراری برابری بیشتر و وادار کردن اتحادیه اروپا به تلاش وقائل شدن اولویت بیشتر برای رشد اقتصادی&quot; از جمله اهداف اعلام شده از سوی وی در رقابت&zwnj;های انتخاباتی بود.</p> &nbsp;&nbsp;</div> <blockquote> <p>اولاند نخستین رئیس جمهور سوسیالیست فرانسه &nbsp;است که پس از ریاست&zwnj;جمهوری فرانسوا میتران به قدرت رسیده است.</p> </blockquote> <p>وی وعده داده بود در صورتیکه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، حداقل دستمزد&zwnj;ها را افزایش داده، مالیات شرکت&zwnj;های بزرگ و افراد ثروتمند را بالا ببرد، سن بازنشستگی را از ۶۲ سال به ۶۰سال برساند و ۶۰ هزار معلم بیشتر استخدام کند<span dir="LTR">.&nbsp;</span></p> <div dir="RTL">&nbsp;</div> <div dir="RTL">اولاند نخستین رئیس جمهور سوسیالیست فرانسه &nbsp;است که پس از ریاست&zwnj;جمهوری فرانسوا میتران به قدرت رسیده است. ریاست جمهوری میتران در سال ۱۹۹۵ به پایان رسیده بود<span dir="LTR">.</span></div> <div dir="RTL">&nbsp;&nbsp;</div> <div dir="RTL">نخستین مرحله انتخابات ریاست جمهوری این دوره فرانسه روز ۲۲ آوریل برگزار شد. در آن مرحله فرانسوا اولاند و نیکولا سرکوزی، رئیس جمهور فرانسه رتبه&zwnj;های اول و دوم انتخابات به&zwnj;دست آورده&zwnj; بودند.</div> <div dir="RTL">&nbsp;</div> <div dir="RTL">دوره ریاست جمهوری در فرانسه در حال حاضر پنج سال است. نیکولا سارکوزی از سال ۲۰۰۷ به ریاست جمهوری فرانسه انتخاب شده است.</div>

فرانسوا اولاند، نامزد حزب سوسیالیست با کسب ۵۱/۹درصد آرا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شد.

اولاند نخستین رئیس جمهور سوسیالیست فرانسه  است که پس از ریاست‌جمهوری فرانسوا میتران به قدرت رسیده است.

وی وعده داده بود در صورتیکه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، حداقل دستمزد‌ها را افزایش داده، مالیات شرکت‌های بزرگ و افراد ثروتمند را بالا ببرد، سن بازنشستگی را از ۶۲ سال به ۶۰سال برساند و ۶۰ هزار معلم بیشتر استخدام کند. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    حداقل یک افراطی دیوانه کمتر. در کشوری که رهبران بزرگی مانند دوگل، میتران و شیراک را داشته سارکوزی مانند یک دلقک بود که فقط قد و دماغش شبیه ناپلئون بود.

  • کاربر مهمان

    بنفع صهیونیسم و سوسیالیست های تروتسکیست قلابی جهود شد