ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لایحه برابری دیه زنان و مردان و محدودیت برای طلاق دادن زنان به دولت ارائه می‌شود

معاون امور زنان ریاست جمهوری گفته این معاونت علاوه بر این لوایح در حال کار روی سه لایحه دیگر هم در زمینه مشکلات زنان است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از ارسال لایحه اصلاح قانون در راستای برابری دیه زن و مرد و لایحه ایجاد محدودیت برای طلاق زنان به دولت خبر داده است.

معصومه ابتکار ــ عکس از آرشیو

ابتکار درباره لایحه مرتبط با طلاق گفته: «یکی از مواد قانون مدنی به مرد اجازه می‌دهد، هر زمانی که خواست همسر خود را طلاق دهد و از نظر ما نباید چنین اتفاقی بیفتد. طلاق باید شرایطی داشته باشد و در لایحه‌ای که به دولت داده‌ایم به این موضوع پرداخته شده است.»ابتکار درباره حل مشکلات زنان در زمینه حضانت فرزندانشان پس از طلاق هم گفته: «ما بنا بر اولویت‌ها کار کرده‌ایم و به همین دلیل تاکنون به این موضوع ورود نکرده‌ایم، اما در در برنامه‌های آتی حتما بحث حضانت فرزندان را برای زنان دنبال خواهیم کرد.»

معاون امور زنان ریاست جمهوری گفته این معاونت علاوه بر این لوایح، در حال کار روی سه لایحه دیگر هم در زمینه مشکلات زنان است.

او اخیرا اعلام کرده بود که  لایحه ممنوعیت ازدواج کودکان زیر ۱۳ سال به زودی تقدیم دولت خواهد شد.

این درحالی است که شهیندخت مولاوردی، معاون سابق رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان بهمن ماه امسال گفته بود که بزرگ‌ترین شکستش در دولت یازدهم و دوازدهم این بوده که « او و همکارانش نتوانستند حتی یک لایحه برای زنان به مجلس ببرند».

او که دو ماه پیش از مقام خود کناره‌گیری کرده در گفت‌وگو با ایرنا، دلیل این ناکامی را «سیاسی بودن» حوزه زنان اعلام کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.