ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترامپ وعده شکوفایی کره شمالی را داد

دونالد ترامپ پیش از دیدار خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گفت اگر این کشور به خلع سلاح هسته‌ای عمل کند شکوفایی اقتصادی در انتظارش خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی قبل از دیدار خود در هانوی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، به این کشور وعده شکوفایی اقتصادی داد. او گفت کره شمالی ویتنام را سرمشق قرار دهد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در هانوی، پایتخت ویتنام

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه ۸ اسفند / ۲۷ فوریه در صفحه توئیتر خود نوشت اگر کره شمالی برنامه هسته‌ای خود را متوقف کند می‌تواند رفاهی مشابه کشور میزبان ویتنام به‌دست آورد.

ترامپ نوشت: «این پتانسیل فوق‌العاده و فرصتی بزرگ برای دوست من کیم جونگ اون است که در گذشته سابقه نداشته است. به زودی متوجه خواهیم شد.»

رئیس جمهوری آمریکا پیش از دیدار با رهبر کره شمالی با نگوین فو ترونگ، رئیس جمهوری ویتنام ملاقات کرد. او از ترونگ به خاطر میزبانی نشست با کیم جونگ اون تشکر کرد.

در حاشیه این دیدار شرکت‌های ویتنامی سفارش ۱۰۰ فروند هواپیمای بوئینگ آمریکا را داده‌‌اند. ترامپ تأکید کرد که ویتنام با رشد اقتصادی سریع خود نمونه‌ای از توسعه یک کشور است.

دیدار رسمی ترامپ و کیم جونگ اون امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود. آن‌ها شامگاه گذشته در ضیافت شام حضور یافتند.

در جریان نخستین دیدار ترامپ و کیم در ماه ژوئن در سنگاپور، آن‌ها متعهد شدند تا راه را برای خلع سلاح کامل شبه‌جزیره کره بگشایند، اما از آن زمان به بعد، نتایج کمی به‌دست آمده است.

موفقیت دومین نشست رئیس جمهوری آمریکا با رهبر کره شمالی در هانوی تا حد زیادی منوط به آن است که کیم جونگ اون تا چه اندازه به خلع سلاح هسته‌ای تعهد نشان دهد. اعلام جرئیات کامل فهرست برنامه هسته‌ای کره شمالی از جمله راه‌های نشان‌دهنده تعهد این کشور است، اما رهبر کره شمالی تاکنون با اعلام جزئیات مخالفت کرده و می‌گوید ارائه چنین فهرستی به معنای در اختیار قرار دادن فهرستی از اماکن است که بتواند هدف آمریکا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.