ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات: کارگران راه‌آهن اندیمشک مانع حرکت قطار مشهد- اهواز شدند

کارگران و بازنشستگان در چند شهر مختلف به نشانه اعتراض تجمع، راهپیمایی و یا اعتصاب کردند.

کارگران و بازنشستگان در چند شهر مختلف به نشانه اعتراض راهپیمایی، تجمع و اعتصاب کردند. در تهران کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت باردیگر مقابل ساختمان خصوصی‌سازی تجمع کردند. در اندیمشک هم کارگران راه‌آهن قطار مسافربری مشهد- اهواز را متوقف کردند.

کارگران راه‌آهن مسیر حرکت قطار مشهد- اهواز را مسدود کردند

یکشنبه ۱۲ اسفند معلمان در مناطق مختلف ایران از حضور در کلاس‌های درس خودداری کردند. این سومین دور اعتصاب معلمان از آغاز سال تحصیلی است.

همزمان با اعتصاب معلمان در تهران نیز کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت تعاونی مسکن سپیدار مقابل ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند.

در یک خبر دیگر هم کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت باردیگر به تهران آمدند تا با تجمع مقابل ساختمان خصوصی‌سازی به پرداخت نشدن مطالبات مزدی معوق خود اعتراض کنند.

کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت از آغاز سال‌جاری چندین مرتبه با تجمع مقابل ساختمان نهادهای دولتی خواستار تعیین وضعیت و پرداخت مطالبات خود شدند.

مقام‌های دولتی در وزارت امور اقتصادی و داریی و سازمان خصوصی‌سازی ایران گفته‌اند که تنها به دو تن از کارکنان دفاتر استانی شرکت تعاونی سهام عدالت حقوقی معادل ۹۰۰ هزار تومان در ماه پرداخت می‌کنند. این در حالی است که مجلس، سازمان خصوصی‌سازی را به پرداخت مطالبات مزدی کارکنان این شرکت مکلف کرده است.

در یک خبر دیگر هم کارگران خط و نگهداری ابنیه فنی راه‌آهن در اندیمشک مسیر حرکت قطار مسافری مشهد- اهواز را مسدود کردند.

اعتراضات کارگران راه‌آهن از بهمن امسال باردیگر آغاز شده است. کارگران معترض می‌گویند: چند ماه دستمزد معوق دارند، حق بیمه‌شان پرداخت نشده و خبری از عیدی آخر سال نیست.

اعتراضات کارگران راه‌آهن از سال گذشته آغاز شده است. حدود ۶ هزار و ۵۰۰ کارگر نگهداری خط و ابینه شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی به واسطه شرکت‌های پیمانکاری و با قراردادهای موقت مشغول به کار هستند.

بازنشستگان فولاد نیز در اهواز و اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌هایشان و طرح دولت و مجلس برای اصلاح قوانین بازنشستگی که به کاهش دستمزد و مستمری بازنشستگان خواهد انجامید، به خیابان آمدند. معترضان شعار دادند: وعده‌هاشون عالیه/ سفره ما خالیه.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان

    اینکه میگویند مردم فتنه گر ایران مسلم نیستند همین است! جلوی راه آهن مشهد را گرفتند ! اگر این رفتار ادامه یابد ایمان به شیعه 12 امامی کم میشود و موقعیت روحانیت معظم به خطر می افتد ! نظام مقدس هم به خطر می افتند ! به مقام معظم ولی امر مسلمین جهان عرض میکنم که دستور اعدام بفرمایند ! نگذارند برای دوره رئیسی !