ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"گوگل پلاس در حال مرگ است"

<p>شبکه اجتماعی &quot;گوگل پلاس&quot; که در حال حاضر بيش از ۱۰۰ ميليون کابر در دنيا دارد، با &quot;بی&zwnj;علاقگی&quot; کاربران روز به روز &quot;ويران&zwnj;تر&quot; می&zwnj;شود. تحليلگران اينترنت می&zwnj;گويند اين شبکه اجتماعی در حال مرگ&quot; است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای پی&zwnj;سی ورلد، بر پايه مطالعات و بررسی&zwnj;ها &quot;ميانگين گذاشتن پست، نوشتن کامنت و اشتراک&zwnj;گذاری در گوگل پلاس به کمتر از يک رسيده است.&quot;</p> <p>شرکت RJMetrics اعلام کرده &quot;ميانگين گذاشتن پست در گوگل پلاس هر ۱۲ روز يک بار است. بيش از ۳۰ درصد از کاربران اين شبکه اجتماعی نيز پس از يک بار ورود به گوگل پلاس ديگر علاقه&zwnj;ای به گذاشتن پست ندارند.&quot;</p> <p>دليل &quot;مرگ&quot; گوگل پلاس &quot;بی&zwnj;توجهی کابران&quot; به آن اعلام شده است. تحليلگران اينترنتی از اين شبکه اجتماعی با نام &quot;شهر مردگان&quot; ياد می&zwnj;کنند.</p> <p>پی&zwnj;سی ورلد نوشته است: &quot;بزرگ&zwnj;ترين مشکل گوگل در حال حاضر اين است که تلاش کند برای اين مشکل يک راه حل پيدا کند، پيش از اينکه خيلی دير شود.&quot;</p> <p>گوگل پلاس از ژوئن ۲۰۱۱ توسط گوگل راه&zwnj;اندازی شد.</p> <p>گوگل پلاس شبکه&zwnj;ای اجتماعی برای اشتراک&zwnj;گذاری آنلاين است و همچون ديگر پروژه&zwnj;های تازه شرکت گوگل، ابتدا در اختيار گروه محدودی از کاربران قرار گرفت و سپس عمومی شد.</p> <p>يک گروه از مسئولان و مديران شرکت گوگل به مدت يک سال&zwnj;ونيم بر روی اين پروژه&zwnj; کار کرده است.</p> <p>يه گفته مديران اين شبکه، گوگل پلاس امکانات بيشتری نسبت به فيس&zwnj;بوک، شبکه اجتماعی ديگر دارد و با درنظر گرفتن ضعف&zwnj;های فيس&zwnj;بوک راه&zwnj;اندازی شده است. فيسبوک در حال حاضر بيش از ۸۰۰ ميليون کاربر در جهان دارد.</p> <p>&nbsp;</p>

شبکه اجتماعی "گوگل پلاس" که در حال حاضر بيش از ۱۰۰ ميليون کابر در دنيا دارد، با "بی‌علاقگی" کاربران روز به روز "ويران‌تر" می‌شود. تحليلگران اينترنت می‌گويند اين شبکه اجتماعی در حال مرگ" است.

به گزارش تارنمای پی‌سی ورلد، بر پايه مطالعات و بررسی‌ها "ميانگين گذاشتن پست، نوشتن کامنت و اشتراک‌گذاری در گوگل پلاس به کمتر از يک رسيده است."

شرکت RJMetrics اعلام کرده "ميانگين گذاشتن پست در گوگل پلاس هر ۱۲ روز يک بار است. بيش از ۳۰ درصد از کاربران اين شبکه اجتماعی نيز پس از يک بار ورود به گوگل پلاس ديگر علاقه‌ای به گذاشتن پست ندارند."

دليل "مرگ" گوگل پلاس "بی‌توجهی کابران" به آن اعلام شده است. تحليلگران اينترنتی از اين شبکه اجتماعی با نام "شهر مردگان" ياد می‌کنند.

پی‌سی ورلد نوشته است: "بزرگ‌ترين مشکل گوگل در حال حاضر اين است که تلاش کند برای اين مشکل يک راه حل پيدا کند، پيش از اينکه خيلی دير شود."

گوگل پلاس از ژوئن ۲۰۱۱ توسط گوگل راه‌اندازی شد.

گوگل پلاس شبکه‌ای اجتماعی برای اشتراک‌گذاری آنلاين است و همچون ديگر پروژه‌های تازه شرکت گوگل، ابتدا در اختيار گروه محدودی از کاربران قرار گرفت و سپس عمومی شد.

يک گروه از مسئولان و مديران شرکت گوگل به مدت يک سال‌ونيم بر روی اين پروژه‌ کار کرده است.

يه گفته مديران اين شبکه، گوگل پلاس امکانات بيشتری نسبت به فيس‌بوک، شبکه اجتماعی ديگر دارد و با درنظر گرفتن ضعف‌های فيس‌بوک راه‌اندازی شده است. فيسبوک در حال حاضر بيش از ۸۰۰ ميليون کاربر در جهان دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.