ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پلمپ ۸۰ غرفه جشنواره غذاهای سنتی ايران به دليل "بدحجابی"

<p>پليس تهران به دليل بدحجابی، ۸۰ غرفه نخستين جشنواره غذاهای سنتی ايران را در نمايشگاه بين&zwnj;المللی تهران پلمپ کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران پليس تهران در ادامه &quot;طرح تشديد امنيت اخلاقی و برخورد با بدپوششی، بد حجابی و مانکن&zwnj;ها&quot; شماری از غرفه&zwnj;های جشنواره غذاهای سنتی ايران را به دليل &quot;بدحجابی&quot; فروشندگان آن&zwnj;ها تعطيل و تعدادی را نيز بازداشت کردند.</p> <p>بر پايه اين گزارش مسئول نمايشگاه بين&zwnj;المللی تهران برای &quot;ارائه توضيحات&quot; به پليس امنيت عمومی تهران احضار شده است.</p> <blockquote> <p>مأموران پليس تهران در ادامه طرح تشديد امنيت اخلاقی و برخورد با بدپوششی، بد حجابی و مانکن&zwnj;ها، شماری از غرفه&zwnj;های جشنواره غذاهای سنتی ايران را به دليل بدحجابی فروشندگان آن&zwnj;ها تعطيل و تعدادی را نيز بازداشت کردند</p> </blockquote> <p>ايسنا افزوده است: &quot;برخورد با مصاديق بدحجابی در اين نمايشگاه که از روز گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد و مأموران پليس امنيت اخلاقی تهران بزرگ در محل برگزاری اين نمايشگاه مستقر هستند و با مراجعه&zwnj;کنندگان و فروشندگان متخلف برخورد می&zwnj;کنند.&quot;</p> <p>نيروی انتظامی از چند هفته پيش تاکنون طرح&zwnj;های تشديد برخورد با &quot;بدحجابی و بدپوششی در ميادين، مراکز خريد و پارک&zwnj;ها، اماکن تفريحی و کوهستان&zwnj;ها، رانندگان و سرنشينان بدحجاب در بزرگراه&zwnj;ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ايجاد آلودگی صوتی&quot; را آغاز کرده است.</p> <p>چند روز پيش نيز پليس تهران اعلام کرد طرح تشديد برخورد با &quot;بدحجابی و بدپوششی&quot; را در تفريح&zwnj;گاه&zwnj;های کوهستانی آغاز کرده است.</p> <p>مأموران پليس کوهستان از بعدازظهر جمعه پنجم خرداد در ادامه اجرای &quot;طرح&zwnj;های امنيت محله محور و امنيت اجتماعی&quot; و در جهت &quot;افزايش احساس امنيت در پايتخت&quot;، طرح تشديد برخورد با &quot;بدحجابی و بدپوششی و مانکن&zwnj;ها&quot; را در تفرجگاه&zwnj;های کوهستانی تهران به مرحله اجرا گذاشتند.</p> <p>پليس کوهستان که از حدود يک سال قبل فعاليت رسمی خود را در تهران آغاز کرده است.</p> <p>پليس می&zwnj;گويد طرح تشديد برخورد با &quot;بدحجابی&quot; به &quot;درخواست خانواده&zwnj;ها&quot; آغاز شده است با اين حال فعالان اجتماعی از اين طرح انتقاد می&zwnj;کنند.</p> <p>هر سال با آغاز فصل بهار و تابستان، کنترل نحوه پوشش زنان در ايران شدت می&zwnj;گيرد.</p> <p>در سال&zwnj;های اخير نيروی انتظامی با راه&zwnj;اندازی گشت ارشاد، زنانی را که پوشش آن&zwnj;ها مطابق با معيارهای اعلام شده از سوی نيروی انتظامی نبوده، بازداشت کرده است.</p> <p>&nbsp;</p>

پليس تهران به دليل بدحجابی، ۸۰ غرفه نخستين جشنواره غذاهای سنتی ايران را در نمايشگاه بين‌المللی تهران پلمپ کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران پليس تهران در ادامه "طرح تشديد امنيت اخلاقی و برخورد با بدپوششی، بد حجابی و مانکن‌ها" شماری از غرفه‌های جشنواره غذاهای سنتی ايران را به دليل "بدحجابی" فروشندگان آن‌ها تعطيل و تعدادی را نيز بازداشت کردند.

بر پايه اين گزارش مسئول نمايشگاه بين‌المللی تهران برای "ارائه توضيحات" به پليس امنيت عمومی تهران احضار شده است.

مأموران پليس تهران در ادامه طرح تشديد امنيت اخلاقی و برخورد با بدپوششی، بد حجابی و مانکن‌ها، شماری از غرفه‌های جشنواره غذاهای سنتی ايران را به دليل بدحجابی فروشندگان آن‌ها تعطيل و تعدادی را نيز بازداشت کردند

ايسنا افزوده است: "برخورد با مصاديق بدحجابی در اين نمايشگاه که از روز گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد و مأموران پليس امنيت اخلاقی تهران بزرگ در محل برگزاری اين نمايشگاه مستقر هستند و با مراجعه‌کنندگان و فروشندگان متخلف برخورد می‌کنند."

نيروی انتظامی از چند هفته پيش تاکنون طرح‌های تشديد برخورد با "بدحجابی و بدپوششی در ميادين، مراکز خريد و پارک‌ها، اماکن تفريحی و کوهستان‌ها، رانندگان و سرنشينان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ايجاد آلودگی صوتی" را آغاز کرده است.

چند روز پيش نيز پليس تهران اعلام کرد طرح تشديد برخورد با "بدحجابی و بدپوششی" را در تفريح‌گاه‌های کوهستانی آغاز کرده است.

مأموران پليس کوهستان از بعدازظهر جمعه پنجم خرداد در ادامه اجرای "طرح‌های امنيت محله محور و امنيت اجتماعی" و در جهت "افزايش احساس امنيت در پايتخت"، طرح تشديد برخورد با "بدحجابی و بدپوششی و مانکن‌ها" را در تفرجگاه‌های کوهستانی تهران به مرحله اجرا گذاشتند.

پليس کوهستان که از حدود يک سال قبل فعاليت رسمی خود را در تهران آغاز کرده است.

پليس می‌گويد طرح تشديد برخورد با "بدحجابی" به "درخواست خانواده‌ها" آغاز شده است با اين حال فعالان اجتماعی از اين طرح انتقاد می‌کنند.

هر سال با آغاز فصل بهار و تابستان، کنترل نحوه پوشش زنان در ايران شدت می‌گيرد.

در سال‌های اخير نيروی انتظامی با راه‌اندازی گشت ارشاد، زنانی را که پوشش آن‌ها مطابق با معيارهای اعلام شده از سوی نيروی انتظامی نبوده، بازداشت کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.