ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لغو سفر صدف خادم به ایران به دلیل تهدید به بازداشت:‌ فدراسیون بوکس انکار می‌کند

صدف خادم، بوکسور ایرانی که قرار بود پس از مسابقه‌اش در فرانسه به ایران برگردد، اعلام کرد که به دلیل برخی تهدیدها به ایران بازنمی‌گردد. مدیر رسانه‌ای صدف خادم هم این خبر را تایید کرده است.

اما در مقابل رییس فدراسیون بوکس ایران اعلام کرده که خبر بازداشت صحت ندارد: «از نظر ما تمام فعالیت‌های صدف خادم شخصی و کاملاً نمایشی است و کلیه اخبار مربوط به برخورد با ایشان در صورت بازگشت به ایران تکذیب می‌شود و شیطنت رسانه‌های وابسته به عربستان سعودی است.»

یک روز بعد از مسابقه صدف خادم، فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

«این فدراسیون در حوزه بانوان هیچگونه فعالیتی ندارد، لذا برگزاری مسابقات و تمرینات این رشته ورزشی در هر مکانی مربوط به این فدراسیون نیست و مسئولیت آن با برگزار کنندگان یا شخص شرکت کننده خواهد بود.»

صدف خادم که روز شنبه ۱۳ آوریل/۲۴ فروردین به عنوان نخستین دختر بوکسور ایرانی با پرچم ایران در فرانسه به روی رینگ رفت، در سه راند آن شوان از فرانسه را شکست داد. پیروزی او انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. او پیش از مسابقه آرزو کرد که این اقدامش راه را برای سایر زنان ایرانی باز کند و پس از پیروزی، موفقیت خود را به کسانی تقدیم کرد که جان خود را در برای آزادی ایران فدا کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    رئیس فدراسیون بوکس اعلام کرده که با ایشان برخورد نمی شود. بله، منظور این است که کمیتۀ انضباطی فدراسیون باایشان برخوردی نمی کند، اما اطلاعات و اطلاعات سپاه و ده ها نهاد امنیتی دیگر که چنین چیزی نگفته اند. در صورت بازگشت و بازداشت، رئیس فدراسیون خواهد گفت که همانطور که گفتیم برخوردی با ایشان انجام ندادیم و مسائل وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه هم به فدراسیون بوکس ربطی ندارد! صدف خادم قطعاً می داند که این مملکت هزار صاحب دارد و چیزی به اسم قانون در آن وجود ندارد.

  • حقیقتگو

    سرکارخانم صدف خادم فکرورود به ایران را سرمبارکتان بدورکنید...فاطی کماندوها و رئیسی ها درفرودگاه منتظر ورودتان هستند...رژیم آخوندی ضدایرانی که ازافتخارات وتاریخ تمدنی ایرانی ها بشدت متنفراست تابهال بسیاری دیگرازمحققان ودانشمندان ایرانی که درخارج کشور افتخارافرین بوده اند را هم درزندان ها گنجانیده است..فدراسیون بوکس حتی گذرش ازکنارزندان نمی افتد چه بخواهد ازشما دفاع کند...وکلا ی حقوحقوق مردمی زندان نشین هستند...گول نخورید ایران کنونی را فراموش کنید..خانم زاعری با کودک خردسال معرف حضورتون که هستند...

  • مهربان

    درود بر تو دختر برجسته ایران و سپاس از مربی وفدار و ایران دوست.