ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پوتين و احمدی‌نژاد در آستانه مذاکرات هسته‌ای مسکو با هم ديدار می‌کنند

<p>ولاديمير پوتين، رئيس&zwnj;جمهور روسيه با محمود احمدی&zwnj;نژاد، همتای ايرانی&zwnj;اش پيش از مذاکرات هسته&zwnj;ای مسکو ديدار می&zwnj;کند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فرانسه، ديدار اين دو رئيس&zwnj;جمهور هفته جاری در چين برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>يوری يوشاکوف، معاون سياست خارجه کرملين به خبرنگاران گفت: &quot;ديدار با احمدی&zwnj;نژاد به پوتين اجازه می&zwnj;دهد که تنش&zwnj;ها درباره موضوع ايران را درک کند و چگونگی درک اين تنش در ايران را نيز متوجه شود.&quot;</p> <p>اين ديدار در حالی انجام خواهد شد که مسکو ۲۸ خرداد سال جاری خورشيدی ميزبان مذاکرات هسته&zwnj;ای ايران و گروه ۱+۵ (آمريکا، بريتانيا، فرانسه، چين، روسيه به علاوه آلمان) است.</p> <blockquote> <p>يوری يوشاکوف، معاون سياست خارجه کرملين: ديدار با احمدی&zwnj;نژاد به پوتين اجازه می&zwnj;دهد که تنش&zwnj;ها درباره موضوع ايران را درک کند و چگونگی درک اين تنش در ايران را نيز متوجه شود</p> </blockquote> <p>مذاکرات هسته&zwnj;ای مسکو ادامه مذاکرات ترکيه و بغداد است که در چند ماه گذشته برگزار شده است.</p> <p>پوتين و احمدی&zwnj;نژاد به منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به پکن سفر می&zwnj;کنند. اين نشست روزهای ششم و هفتم ژوئن (۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۳۹۱) در پکن برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>سازمان همکاری شانگهای (SCO)، يک گروه امنيتی منطقه&zwnj;ای و چند جانبه است که در سال ٢٠٠١ ميلادی از سوی رهبران روسيه، چين، قزاقستان، قرقيزستان، تاجيکستان و ازبکستان پايه&zwnj;گذاری شد.</p> <p>ايران، هندوستان ، پاکستان و مغولستان چهار عضو ناظر سازمان همکاری شانگهای هستند.</p> <p>روسيه و چين که دارای حق وتو در شورای امنيت سازمان ملل هستند، با تشديد تحريم&zwnj;ها عليه ايران مخالف بوده و خواهان حل مسالمت&zwnj;آميز موضوع هسته&zwnj;ای ايران هستند.</p> <p>روسيه همچنين بارها اعلام کرده افزايش تحريم&zwnj;ها عليه ايران با هدف &quot;سرنگونی&quot; حکومت تهران است.</p> <p>کشورهای غربی می&zwnj;گويند ايران ممکن است در برنامه اتمی&zwnj;اش مقاصد نظامی داشته باشد اما تهران با رد کردن اين اتهام اعلام می&zwnj;کند در برنامه اتمی اهداف صلح&zwnj;آميز و پزشکی را دنبال می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p>

ولاديمير پوتين، رئيس‌جمهور روسيه با محمود احمدی‌نژاد، همتای ايرانی‌اش پيش از مذاکرات هسته‌ای مسکو ديدار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ديدار اين دو رئيس‌جمهور هفته جاری در چين برگزار می‌شود.

يوری يوشاکوف، معاون سياست خارجه کرملين به خبرنگاران گفت: "ديدار با احمدی‌نژاد به پوتين اجازه می‌دهد که تنش‌ها درباره موضوع ايران را درک کند و چگونگی درک اين تنش در ايران را نيز متوجه شود."

اين ديدار در حالی انجام خواهد شد که مسکو ۲۸ خرداد سال جاری خورشيدی ميزبان مذاکرات هسته‌ای ايران و گروه ۱+۵ (آمريکا، بريتانيا، فرانسه، چين، روسيه به علاوه آلمان) است.

يوری يوشاکوف، معاون سياست خارجه کرملين: ديدار با احمدی‌نژاد به پوتين اجازه می‌دهد که تنش‌ها درباره موضوع ايران را درک کند و چگونگی درک اين تنش در ايران را نيز متوجه شود

مذاکرات هسته‌ای مسکو ادامه مذاکرات ترکيه و بغداد است که در چند ماه گذشته برگزار شده است.

پوتين و احمدی‌نژاد به منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به پکن سفر می‌کنند. اين نشست روزهای ششم و هفتم ژوئن (۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۳۹۱) در پکن برگزار می‌شود.

سازمان همکاری شانگهای (SCO)، يک گروه امنيتی منطقه‌ای و چند جانبه است که در سال ٢٠٠١ ميلادی از سوی رهبران روسيه، چين، قزاقستان، قرقيزستان، تاجيکستان و ازبکستان پايه‌گذاری شد.

ايران، هندوستان ، پاکستان و مغولستان چهار عضو ناظر سازمان همکاری شانگهای هستند.

روسيه و چين که دارای حق وتو در شورای امنيت سازمان ملل هستند، با تشديد تحريم‌ها عليه ايران مخالف بوده و خواهان حل مسالمت‌آميز موضوع هسته‌ای ايران هستند.

روسيه همچنين بارها اعلام کرده افزايش تحريم‌ها عليه ايران با هدف "سرنگونی" حکومت تهران است.

کشورهای غربی می‌گويند ايران ممکن است در برنامه اتمی‌اش مقاصد نظامی داشته باشد اما تهران با رد کردن اين اتهام اعلام می‌کند در برنامه اتمی اهداف صلح‌آميز و پزشکی را دنبال می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    مليجک ، اوامر اربابان روسي و چيني را دريافت و به ريسش ابلاغ ميکند....

  • کاربر مهمان

    حکومت تهران حتمي است. اينها دستشان رو شده و چيزی غير از دروغ و فريب و فساد در چنته ندارند!