ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برخورد پليس ايران با ارسال‌کنندگان فيلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای

<p>&nbsp;پليس ايران اعلام کرد با کسانی که فيلم مراسم عروسی خود را به شبکه&zwnj;ای ماهواره&zwnj;ای ارسال کنند، برخورد می&zwnj;کند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>سرتيپ احمد روزبهانی، رئيس پليس امنيت اخلاق نيروی انتظامی ايران به خبرگزاری داشنجويان ايران (ايسنا) گفت: &quot;هر گونه همکاری و فعاليت هر ايرانی با شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای اعم از ارسال فيلم مستند يا علمی و غيره، بايد دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.&quot;</p> <p>سرتيپ روزبهانی افزود: &quot;ارسال عکس و فيلم عروسی به شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای غيرقانونی است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهيم کرد.&quot;</p> <blockquote> <p>مقام&zwnj;های امنيتی و قضايی جمهوری اسلامی ايران، ارسال فيلم به شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای را همکاری با دشمن می&zwnj;نامند و با آن برخورد می&zwnj;کنند</p> </blockquote> <p>نهادهای امنيتی ايران چند ماه پيش نيز شماری از مستندسازان را به دليل ارسال فيلم&zwnj;هيشان به تلويزيون بی&zwnj;بی&zwnj;سی فارسی بازداشت کردند.</p> <p>مقام&zwnj;های امنيتی و قضايی جمهوری اسلامی ايران، ارسال فيلم به شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای را &quot;همکاری با دشمن&quot; می&zwnj;نامند و با آن برخورد می&zwnj;کنند.</p> <p>رييس پليس امنيت اخلاقی نيروی انتظامی در مورد فراخوان شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای برای ارسال فيلم و عکس&zwnj;های عروسی ايرانيان برای پخش و شرکت در مسابقه گفت:&zwnj; &quot;من اين مطلب را شنيده&zwnj;ام و در حال حاضر مأموران در حال رصد و بررسی اين مسأله هستند.&quot;</p> <p>به گفته روزبهانی &quot;هر گونه همکاری و ارتباط با شبکه&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای منوط به دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در غير اين صورت اين عمل غيرقانونی خواهد بود و برخورد پليس را در پی دارد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p>

 پليس ايران اعلام کرد با کسانی که فيلم مراسم عروسی خود را به شبکه‌ای ماهواره‌ای ارسال کنند، برخورد می‌کند.

سرتيپ احمد روزبهانی، رئيس پليس امنيت اخلاق نيروی انتظامی ايران به خبرگزاری داشنجويان ايران (ايسنا) گفت: "هر گونه همکاری و فعاليت هر ايرانی با شبکه‌های ماهواره‌ای اعم از ارسال فيلم مستند يا علمی و غيره، بايد دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد."

سرتيپ روزبهانی افزود: "ارسال عکس و فيلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای غيرقانونی است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهيم کرد."

مقام‌های امنيتی و قضايی جمهوری اسلامی ايران، ارسال فيلم به شبکه‌های ماهواره‌ای را همکاری با دشمن می‌نامند و با آن برخورد می‌کنند

نهادهای امنيتی ايران چند ماه پيش نيز شماری از مستندسازان را به دليل ارسال فيلم‌هيشان به تلويزيون بی‌بی‌سی فارسی بازداشت کردند.

مقام‌های امنيتی و قضايی جمهوری اسلامی ايران، ارسال فيلم به شبکه‌های ماهواره‌ای را "همکاری با دشمن" می‌نامند و با آن برخورد می‌کنند.

رييس پليس امنيت اخلاقی نيروی انتظامی در مورد فراخوان شبکه‌های ماهواره‌ای برای ارسال فيلم و عکس‌های عروسی ايرانيان برای پخش و شرکت در مسابقه گفت:‌ "من اين مطلب را شنيده‌ام و در حال حاضر مأموران در حال رصد و بررسی اين مسأله هستند."

به گفته روزبهانی "هر گونه همکاری و ارتباط با شبکه‌های ماهواره‌ای منوط به دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در غير اين صورت اين عمل غيرقانونی خواهد بود و برخورد پليس را در پی دارد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.