ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض کارگران «پردیس کاغذ پاژ» به تعطیلی کارخانه

کارخانه پردیس کاغذ پاژ با حکم دستگاه قضایی تعطیل شده و ۱۳۰ کارگر کنونی آن بیکار شده‌اند.

روز ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر، کارگران کارخانه پردیس کاغذ پاژ مقابل مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان نیشابور دست به تجمع اعتراضی زدند. کارخانه با حکم دستگاه قضایی تعطیل شده و ۱۳۰ کارگر کنونی آن بیکار شده‌اند.

نمایی از کارخانه پردیس کاغذ

 کارگران گفته‌اند کارفرما از چندی پیش اعمال فشار بر کارگران را افزایش داده و در نهایت با تعطیل کردن کارخانه کارگران را بیکار کرده است.

خبرگزاری دولتی کار ایران (ایلنا) به نقل از فرماندار نیشابور در توضیح علت تعطیلی کارخانه نوشت که کارخانه به علت اعتراض اهالی به بوی نامطبوع ناشی از فعالیت آن بسته شد.

سعید شیبانی گفت که حکم توقف فعالیت کارخانه را شورای پیشگیری از جرم استان صادر کرده و از همین رو، دستگاه قضایی اقدام به تعطیلی کارخانه کرده است.

به گفته فرماندار نیشابور، کارفرما تعهد کرده بود که در صورت تعطیلی کارخانه برای کارگران خود شغل دیگری بیابید.

ظاهرا قرار بود کارخانه پردیس کاغد پاژ از شهرک صنعتی خیام به منطقه صنعتی بینالود انتقال یابد اما به گفته‌ی فرماندار نیشابور «به علت گرانی‌های موجود جا به جایی کارخانه فعلا میسر نیست. کارگر فعلا بلاتکلیف است به همین دلیل جلسه کمیسیون کارگری را در روز ۱۵ اردیبهشت خواهیم داشت تا در رابطه با وضعیت کارگران این کارخانه تصمیم‌گیری شود.»

شرکت پردیس کاغذ پاژ تولیدکننده انواع کاغذ، فلوتینگ، تست لاینر و کرافت لاینر است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.