ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"ابراز نارضايتی آيت‌الله خامنه‌ای از توهين به حسن خمينی"

<p>اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی از &quot;توهين&quot; به حسن خمينی &quot;ابراز نارضايتی&quot; کرده است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>وی توضيح بيشتری درباره جزييات سخنان آيت&zwnj;الله خامنه&zwnj;ای اعلام نکرده است.</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ در ديدار با مديران و کارکنان &quot;پژوهشکده امام خمينی&quot; گفت: &quot;تضاد بسيار عجيبی است، چگونه می&zwnj;شود در سالروزی که اقشار مختلف مردم عاشق امام از سراسر کشور به اميد وحدت و همدلی در آستان مطهر امام گرد هم می&zwnj;آيند، گروهی اندک ولی متشکل و البته نامشخص، در مقابل چشم ميليون&zwnj;ها انسان و شبکه&zwnj;های تلويزيونی اجازه اهانت به بيت امام و مسئولان را به خود بدهند؟ آيا می&zwnj;توان تصور کرد آن&zwnj;ها گروهی خودسر هستند؟&quot;</p> <blockquote> <p>اکبر هاشمی رفسنجانی: چگونه می&zwnj;شود گروهی اندک ولی متشکل و البته نامشخص، در مقابل چشم ميليون&zwnj;ها انسان و شبکه&zwnj;های تلويزيونی اجازه اهانت به بيت امام و مسئولان را به خود بدهند، آيا می&zwnj;توان تصور کرد آن&zwnj;ها گروهی خودسر هستند</p> </blockquote> <p>در مراسم ۱۴ خرداد امسال که به مناسبت بزرگداشت آيت&zwnj;الله خمينی، رهبر پيشين جمهوری اسلامی برگزار شده بود، شماری از حاضران با سردادن شعار به انتقاد از حسن خمينی، نوه آيت&zwnj;الله خمينی و محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور پرداختند.</p> <p>هاشمی رفسنجانی اين رفتارها را &quot;اهانت، تعصب کور و غيرقابل قبول&quot; ناميده است.</p> <p>به گفته رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، &quot;اين رفتارهای افراطی نمود بارز استبداد عوام است که اگر جلوی آن گرفته نشود به اصل نظام آسيب می&zwnj;زند.&quot;</p> <p>وی همچنين از حسن خمينی به عنوان &quot;يک عالم واقعی&quot; نام برد که &quot;شخصيتی آشنا به مسائل کشور و دنيا و دارای هوش و ذوق درخوری است و فرصت خدمت بسياری به کشور و آينده نظام دارد.&quot;</p> <p>برخی ناظران می&zwnj;گويند ممکن است حسن خمينی کانديدای انتخابات رياست&zwnj;جمهوری ايران شود.</p> <p>&nbsp;</p>

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی از "توهين" به حسن خمينی "ابراز نارضايتی" کرده است.

وی توضيح بيشتری درباره جزييات سخنان آيت‌الله خامنه‌ای اعلام نکرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ در ديدار با مديران و کارکنان "پژوهشکده امام خمينی" گفت: "تضاد بسيار عجيبی است، چگونه می‌شود در سالروزی که اقشار مختلف مردم عاشق امام از سراسر کشور به اميد وحدت و همدلی در آستان مطهر امام گرد هم می‌آيند، گروهی اندک ولی متشکل و البته نامشخص، در مقابل چشم ميليون‌ها انسان و شبکه‌های تلويزيونی اجازه اهانت به بيت امام و مسئولان را به خود بدهند؟ آيا می‌توان تصور کرد آن‌ها گروهی خودسر هستند؟"

اکبر هاشمی رفسنجانی: چگونه می‌شود گروهی اندک ولی متشکل و البته نامشخص، در مقابل چشم ميليون‌ها انسان و شبکه‌های تلويزيونی اجازه اهانت به بيت امام و مسئولان را به خود بدهند، آيا می‌توان تصور کرد آن‌ها گروهی خودسر هستند

در مراسم ۱۴ خرداد امسال که به مناسبت بزرگداشت آيت‌الله خمينی، رهبر پيشين جمهوری اسلامی برگزار شده بود، شماری از حاضران با سردادن شعار به انتقاد از حسن خمينی، نوه آيت‌الله خمينی و محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پرداختند.

هاشمی رفسنجانی اين رفتارها را "اهانت، تعصب کور و غيرقابل قبول" ناميده است.

به گفته رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، "اين رفتارهای افراطی نمود بارز استبداد عوام است که اگر جلوی آن گرفته نشود به اصل نظام آسيب می‌زند."

وی همچنين از حسن خمينی به عنوان "يک عالم واقعی" نام برد که "شخصيتی آشنا به مسائل کشور و دنيا و دارای هوش و ذوق درخوری است و فرصت خدمت بسياری به کشور و آينده نظام دارد."

برخی ناظران می‌گويند ممکن است حسن خمينی کانديدای انتخابات رياست‌جمهوری ايران شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    اينهافيلمه. مگه کسي بدون مجوز ميتواند شعار بدهد؟! اينها مثل ليدر هاي فوتبال مديريت شده از طرف مقامات بالا ميباشند...