ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

الگوی مصرف گل از شمال تهران به جنوب شهر تغییر یافته است

تبلیغات کاذب مواد فروشان در مورد ماده مخدر گل سبب گرایش روزافزون نسل جوان و افراد به سمت این ماده مخدر شده و مصرف آن امسال در جنوب پایتخت ۱۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس پایگاه نهم مبارزه با مواد مخدر تهران گفته دامنه اعتیاد به مصرف ماده مخدر گل که در گذشته شمال پایتخت را شامل می‌شد، در جنوب تهران رو به افزایش است. حسین اردلان گفته مصرف این ماده امسال در جنوب پایتخت ۱۰ درصد افزایش یافته است.

ماده مخدر گل

دسترسی آسان و اعتقاد به بی‌خطر بودن این ماده گیاهی سبب افزایش استفاده از آن شده است. فقر مالی، بیکاری جوانان جنوب شهر و نبود برنامه مناسب برای اوقات فراغت جوانان از دلایل اصلی شیوع آن در مناطق جنوبی شهر تهران محسوب می‌شود.

سعید منتظرالمهدی، سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری هم گفته در جامعه کارگری و محیط‌‌های دانش‌آموزی مصرف ماده مخدر گل بیشتر گزارش شده است.

به گفته منتظرالمهدی، مصرف گروه‌های همتا مانند دوستان، ارزانی نسبی و سهولت مصرف در قالب سیگاری و قلیان و فراموشی احساسات منفی مثل نگرانی، ناامیدی، نارضایتی و وادادگی نسبت به مشکلات شخصی و پیرامونی، از دیگر دلایل افزایش مصرف گل در حاشیه پایتخت است.

منطقه هرندی، شوش و راه‌آهن به عنوان میزبان مصرف‌کنندگان انواع مواد مخدر از جمله گل معرفی شده است.

بر اساس تحقیقات انجام شده مصرف ماده مخدر گل در سطح ایران در رتبه دوم پس از تریاک قرار دارد. گل در حال حاضر جایگزین شیشه شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.