ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک دختر نوجوان در بجنورد خود را از پل عابر به پایین انداخت

سه شنبه ۲۸ خرداد، یک دختر نوجوان ۱۷ساله، از یک پل عابر پیاده در بجنورد خود را به پایین پرت کرد. در گزارش‌های اولیه اعلام شد که این دختر نوجوان به دلیل آزار و اذیت سه مرد، مجبور شده خود را به پایین بیندازد،

روز سه شنبه ۲۸ خرداد، یک دختر نوجوان ۱۷ ساله، از یک پل عابر پیاده در شهرستان بجنورد خود را به پایین پرت کرد. حاضرین در محل حادثه با اورژانس و پلیس تماس گرفته و در نهایت برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

عکس مربوط به این حادثه نیست

در گزارش‌های اولیه اعلام شد که این دختر نوجوان به دلیل آزار و اذیت سه مرد، مجبور شده خود را به پایین بیندازد، اما علی پاکدل، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با رد این موضوع، ادعا کرده علت اقدام به خودکشی اختلالات روانی بوده است. او گفته این دختر در این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان تحت مداواست.

گفته شده این دختر نوجوان هوشیاری خود را بازیافته و لب به سخن گشوده است.

با وجود انکار آزار و اذیت این دختر نوجوان، کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه زنان ضمن نقل این خبر به انتقاد از نبود امنیت در پل‌های عابر پیاده و زیرگذرها و سایر اماکن عمومی برای زنان پرداخته‌اند.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی از سوی پزشکی قانونی سالانه بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.