ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرهای متناقض درباره وضعیت جسمی حسنی مبارک

<p>درباره وضعيت جسمی حسنی مبارک، رئيس&zwnj;جمهور پيشين مصر گزارش&zwnj;های ضد و نقيضی منتشر شده است.</p> <!--break--> <p>يک منبع پزشکی روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ به خبرگزاری فرانسه گفت مبارک ۸۴ ساله در حالت کما است و پزشکان در تلاش هستند تا او را زنده نگه دارند.</p> <p>رئيس&zwnj;جمهور پيشين مصر پس از يک سکته مغزی در زندان به بيمارستان منتقل شده است. به گفته برخی منابع خبری مبارک پس از انتقال به بيمارستان به کما رفته و دچار مرگ بالينی شده است. اما منابع نظامی کرگ بالينی مبارک را رد کرده&zwnj;اند.</p> <p>با اين حال برخی منابع نيز می&zwnj;گويند مبارک دچار ايست قلبی شده اما خبرهای ديگر حاکی از آن است که پزشکان توانسته&zwnj;اند عمليات احيای قلبی وی را &quot;با موفقيت&quot; انجام دهند.</p> <p>خبرگزاری فرانسه گزارش داده است مبارک با کمک دستگاه&zwnj;های تنفسی نفس می&zwnj;کشد.</p> <p>خبرها درباره وضعیت جسمی مبارک در حالی منتشر شده که مصر پس از انتخابات ریاست&zwnj;جمهوری دو روز پیش دچار تنش شده است</p> <p>چند روز پيش نيز مقامات مصر اعلام کرده بودند حسنی مبارک به حالت کمای کامل رفته &zwnj;است.</p> <p>انقلاب مصر که از ۲۵ ژانويه ۲۰۱۱ آغاز شد، به استعفای حسنی مبارک از رياست جمهوری و واگذاری قدرت ۳۰ ساله در ۱۱ فوريه&zwnj;&zwnj; همان سال انجاميد.</p> <p>ژوئن سال جاری ميلادی دادگاهی در مصر مبارک را به اتهام مشارکت در کشتار معترضان مصری به حبس ابد محکوم کرد.</p> <p>خبرها درباره وضعیت جسمی مبارک در حالی منتشر شده که مصر پس از انتخابات ریاست&zwnj;جمهوری دو روز پیش دچار تنش شده است.</p> <p>از یک سو محمد مرسی نامزد اسلام&zwnj;گرایان خود را پیروز این انتخابات خوانده اما از سوی دیگر نیز احمد شفیق، نخست&zwnj;وزیر دوران حکومت حسنی مبارک نیز اعلام پیروزی کرده است.</p> <p>&nbsp;</p>

درباره وضعيت جسمی حسنی مبارک، رئيس‌جمهور پيشين مصر گزارش‌های ضد و نقيضی منتشر شده است.

يک منبع پزشکی روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ به خبرگزاری فرانسه گفت مبارک ۸۴ ساله در حالت کما است و پزشکان در تلاش هستند تا او را زنده نگه دارند.

رئيس‌جمهور پيشين مصر پس از يک سکته مغزی در زندان به بيمارستان منتقل شده است. به گفته برخی منابع خبری مبارک پس از انتقال به بيمارستان به کما رفته و دچار مرگ بالينی شده است. اما منابع نظامی کرگ بالينی مبارک را رد کرده‌اند.

با اين حال برخی منابع نيز می‌گويند مبارک دچار ايست قلبی شده اما خبرهای ديگر حاکی از آن است که پزشکان توانسته‌اند عمليات احيای قلبی وی را "با موفقيت" انجام دهند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است مبارک با کمک دستگاه‌های تنفسی نفس می‌کشد.

خبرها درباره وضعیت جسمی مبارک در حالی منتشر شده که مصر پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دو روز پیش دچار تنش شده است

چند روز پيش نيز مقامات مصر اعلام کرده بودند حسنی مبارک به حالت کمای کامل رفته ‌است.

انقلاب مصر که از ۲۵ ژانويه ۲۰۱۱ آغاز شد، به استعفای حسنی مبارک از رياست جمهوری و واگذاری قدرت ۳۰ ساله در ۱۱ فوريه‌‌ همان سال انجاميد.

ژوئن سال جاری ميلادی دادگاهی در مصر مبارک را به اتهام مشارکت در کشتار معترضان مصری به حبس ابد محکوم کرد.

خبرها درباره وضعیت جسمی مبارک در حالی منتشر شده که مصر پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دو روز پیش دچار تنش شده است.

از یک سو محمد مرسی نامزد اسلام‌گرایان خود را پیروز این انتخابات خوانده اما از سوی دیگر نیز احمد شفیق، نخست‌وزیر دوران حکومت حسنی مبارک نیز اعلام پیروزی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.