ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«عبور کامل» از جمهوری اسلامی، خواست ۱۴ فعال مدنی – سیاسی در نامه دوم

۱۴ فعال مدنی – سیاسی در داخل کشور که مدتی پیش در نامه‌ای خواست استعفای رهبر جمهوری اسلامی و تغییر قانون اساسی را مطرح کرده بودند، حال در نامه‌ دوم خود خواستار عبور کامل از نظام جمهوری اسلامی شده و اعلام داشتند به نظر آنان هیچ راهی برای بازسازی و نوسازی این رژیم وجود ندارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مشاهدات کلینیکی

    جناب "عبور توهم" (پالیزی) اتفاقا در اکثر دوره های تاریخی, اگر نه تمامی آنها, خاستگاه و ابتدای در هم شکستن دولتها از حرکت های مسالمت آمیز و قانونی است. شوربختانه در تاریخ معاصر ایران دو گروه تماما قهریه (فاشیستهای سلطنتی و فاشیستهای شیعه) بیشتر از سهم و وزن اجتماعی خود, برای مدتی گفتمان ملی را مقداری انحصار کرده اند. برای اینان خشونت و قهر تنها محرکهء تاریخ است. به قول خمینی معنای زندگی کشتن و کشته شدن است, برای سلطنت باختگان هم آدولف رضا خان هنوز مطرح است. شایان تذکر است که این "سیستم قوی" ج.ا. که در اینجا بدان اشاره شده شامل: ۵۰ درصد ملت در فقر یا زیر خط فقر, تورمی حدود ۵۰ درصد, بحران های تغیر ناپذیر محیط زیستی در کل کشور, بدتر شدن زیست محیطی در تمامی شهرها,.... و انواع و اقسام آسیب شناسی های اجتماعی, و بیشتر میباشد. اما در ذهنیت روان پریش سلطنت باختگان اگر کشور با بمباران خارجی "آزاد" نشود, ج.ا. "تا نسلها ادامه میابد." یک دلیل چنین "تحلیل" های پرت و مسخره شاید تنفر سلطنت باختگان از مردم ایران باشد. و البته پر واضح که چنین احساساتی بسیار متقابل و انزجار عمومی از این جرثومه ها کماکان بالا و قوی است.

  • عبور توهم

    عبور مسالمت آمیز تنها یک آرزوی دست نیافتنی است. برای آنهایی توان حرکت قهره ندارند. جمهوری اسلامی با چنان سیستم قوی درست کرده تا نسلها ادامه میابد. هیچ شواهدی ینست یک kdv,d قهره داخلی یا خارجی این سیستم در هم بشکند.

  • ali

    با خوندن این نامه امیدوارم شدم که هنوز قطره ای به رنگ آبی از انسانیت و آزادی در دریای سیاه و کثیفه دروغ و شکنجه جمهوری اسلامی درجریانه که امیدوارم همین قطره روزی تمام اون دریای سیاه رو به رنگ آبی کنه .

  • علی

    با سلام به عزیزانم که شجاعت و پاکیتان در تک تک کلامتان در این نامه مثال تابش افتاب است که با تاریکی مبارزه کرده و حکومت عقب افتاده و جنگ طلب ولی فقیر را هدف قرار داده. زنده باد ازادی و به امید ازادی برای تمام مردم از هر نژادی که هستند.

  • Khosrow Modiri

    هزاران درود بر شما آزاد زنان و آزاد مردان شجاع که سالیان دراز با شهامت و بیباکی تمام، بخاطر دفاع از هم میهنان ستمدیده و تحت فشار، با رژیم سفاک و ددمنش جمهوری اسلامی جنگیده و ستمهای فراوان متحمل شده اید و هنوز هم با صدها زخم بر روح و روان استوار و توانمند پرچم مبارزه را بر پا نگه داشته اید. بدانید ملت با شما هست و آرمانهای شما زنان و مردان شریف همانا آرمان ملت تحت ستم ایران زمین است. پایدار باشید