ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی: ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست

<p>اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت ايران به دنبال ساخت سلاح هسته&zwnj;ای نيست.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه پنجم تير ۱۳۹۱ در ديدار با پدرو ويينا سفير جديد اسپانيا در تهران، ملت ايران را ملتی صلح&zwnj;طلب ناميد.</p> <p>وی افزود: &quot;سلاح هسته&zwnj;ای امروز بازدارندگی خود را از دست داده و استفاده از آن از سوی هر کشوری خسارات وسيع و جبران&zwnj;ناپذيری برای ملت&zwnj;ها و نسل&zwnj;های آينده دربرخواهد داشت.&quot;</p> <p>هاشمی رفسنجانی در آستانه اجرای تحريم واردات نفت ايران به اروپا گفت: &quot;کشورهای اروپايی با افزايش سوءظن نسبت به جمهوری اسلامی ايران در سطح بين&zwnj;المللی در حال انجام اشتباه بزرگی هستند که اميدواريم کشور شما به عنوان يکی از اعضای اتحاديه اروپا در رفع اين اشتباهات و سوءظن&zwnj;ها قدم&zwnj;های مؤثری بردارد.&quot;</p> <blockquote> <p>هاشمی رفسنجانی: سلاح هسته&zwnj;ای امروز بازدارندگی خود را از دست داده و استفاده از آن از سوی هر کشوری خسارات وسيع و جبران&zwnj;ناپذيری برای ملت&zwnj;ها و نسل&zwnj;های آينده دربرخواهد داشت</p> </blockquote> <p>وی به سفير اسپانيا گفت: &zwnj;&quot;کار مهم شما و ما می&zwnj;تواند تلاش در جهت رفع سوءظن و اعتمادسازی متقابل باشد.&quot;</p> <p>پدرو ويينا نيز در اين ديدار با بيان اينکه &quot;رفع اختلاف از طريق ديپلماتيک، راهبرد اصلی و مهم سياست خارجی اسپانيا است&quot;، گفت: &quot;علی&zwnj;رغم مشکلات به وجود آمده ميان ايران و اتحاديه اروپا، روابط دوجانبه ايران و اسپانيا به خصوص در زمينه&zwnj;های تجاری و فرهنگی توسعه يافته است.&quot;</p> <p>قدرت&zwnj;های غربی با اعلام اينکه ايران در برنامه اتمی اهداف نظامی را دنبال می&zwnj;کند، فشارها و تحريم&zwnj;ها را عليه اين کشور در يک سال گذشته به&zwnj;طور بی&zwnj;سابقه&zwnj;ای افزايش داده&zwnj;اند.</p> <p>تحريم وارادت نفت ايران به اروپا و تحريم بانک مرکزی ايران از جمله سخت&zwnj;ترين تحريم&zwnj;هايی است که عليه ايران برقرار شده است.</p> <p>اتحاديه اروپا اعلام کرده تحريم واردات نفت ايران به کروهای ازروپاتيی را از ۱۱ تير اجرا می&zwnj;کند.</p> <p>ايران در مقابل می&zwnj;گويد در برابر تحريم&zwnj;ها تسليم نمی&zwnj;شود. روسيه نيز که يکی از هم&zwnj;پيمانان نزديک تهران است، می&zwnj;گويد &quot;هدف اصلی تحريم&zwnj;ها عليه ايران، افزايش نارضايتی عمومی در اين کشور و سرنگونی حکومت است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p>

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت ايران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نيست.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه پنجم تير ۱۳۹۱ در ديدار با پدرو ويينا سفير جديد اسپانيا در تهران، ملت ايران را ملتی صلح‌طلب ناميد.

وی افزود: "سلاح هسته‌ای امروز بازدارندگی خود را از دست داده و استفاده از آن از سوی هر کشوری خسارات وسيع و جبران‌ناپذيری برای ملت‌ها و نسل‌های آينده دربرخواهد داشت."

هاشمی رفسنجانی در آستانه اجرای تحريم واردات نفت ايران به اروپا گفت: "کشورهای اروپايی با افزايش سوءظن نسبت به جمهوری اسلامی ايران در سطح بين‌المللی در حال انجام اشتباه بزرگی هستند که اميدواريم کشور شما به عنوان يکی از اعضای اتحاديه اروپا در رفع اين اشتباهات و سوءظن‌ها قدم‌های مؤثری بردارد."

هاشمی رفسنجانی: سلاح هسته‌ای امروز بازدارندگی خود را از دست داده و استفاده از آن از سوی هر کشوری خسارات وسيع و جبران‌ناپذيری برای ملت‌ها و نسل‌های آينده دربرخواهد داشت

وی به سفير اسپانيا گفت: ‌"کار مهم شما و ما می‌تواند تلاش در جهت رفع سوءظن و اعتمادسازی متقابل باشد."

پدرو ويينا نيز در اين ديدار با بيان اينکه "رفع اختلاف از طريق ديپلماتيک، راهبرد اصلی و مهم سياست خارجی اسپانيا است"، گفت: "علی‌رغم مشکلات به وجود آمده ميان ايران و اتحاديه اروپا، روابط دوجانبه ايران و اسپانيا به خصوص در زمينه‌های تجاری و فرهنگی توسعه يافته است."

قدرت‌های غربی با اعلام اينکه ايران در برنامه اتمی اهداف نظامی را دنبال می‌کند، فشارها و تحريم‌ها را عليه اين کشور در يک سال گذشته به‌طور بی‌سابقه‌ای افزايش داده‌اند.

تحريم وارادت نفت ايران به اروپا و تحريم بانک مرکزی ايران از جمله سخت‌ترين تحريم‌هايی است که عليه ايران برقرار شده است.

اتحاديه اروپا اعلام کرده تحريم واردات نفت ايران به کروهای ازروپاتيی را از ۱۱ تير اجرا می‌کند.

ايران در مقابل می‌گويد در برابر تحريم‌ها تسليم نمی‌شود. روسيه نيز که يکی از هم‌پيمانان نزديک تهران است، می‌گويد "هدف اصلی تحريم‌ها عليه ايران، افزايش نارضايتی عمومی در اين کشور و سرنگونی حکومت است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    توگفتي و ما باور کرديم . تو خودت شعار ادامه جنگ با عراق و تسخيرکربلاو اسراييل ميدادي !

  • کارب

    خدا را شاهد می گیرم که تا به حال بر این عقیده بودم که اتهامات ساخت سلاح ‫اتمی توسط آمریکا و اتحادیه اروپا یک بهانه برای فشار بر ایران و رسیدن به یک سری ‫هدف های سیاسی ‫اقتصادی میباشد ولیکن با تکذیب عمر بن العاص زمان رفسنجانی ‫( اعوذ بالله من الشیطان الرجیم )‌مطمئن شدم‌‫که بدنبال ساخت سلاح اتمی هستند.

  • کاربر مهمان

    دروغ چرا؟ ..تا قبر آآآ! ..تو همانی که آيت اله شريتعمئداری را عامل صيهونيسم اعلام کردی و حکم اسارت را صادر کردي چون عليه ولايت فقيه ايستاد.