ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فیلم افتتاحیه ونیز اعلام شد: «حقیقت» با بازی کاترین دنو و ژولیت بینوش

هفتادوششمین دوره جشنواره فیلم ونیز با فیلمی از هیروکازو کورئیدا افتتاح می‌شود. این فیلم شاعرانه رابطه یک دختر و مادر را به تصویر می‌کشد.

فیلمی از هیروکازو کورئیدا، فیلمساز ژاپنی با بازی کاترین دنو و ژولیت بینوش آغازگر هفتادوششمین دوره جشنواره فیلم ونیز خواهد بود. این فیلم به رابطه یک دختر با مادرش که یک بازیگر سینماست می‌پردازد.

ایتن هاوک، کاترین دونو و ژولیت بینوش در فیلم «حقیقت» ساخته فیلمساز ژاپنی، هیروکازو کورئیدا

فیلم جدید هیروکازو کورئیدا با نام «حقیقت» روز ۲۸ اوت / ۶ شهریور، روز آغاز جشنواره ونیز، در سالن کاخ جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این فیلم کاترین دنو و ژولیت بینوش بازیگران نامدار فرانسوی و ایتن هاوک، بازیگر مطرح آمریکایی بازی می‌کنند.

کورئیدا سال گذشته با فیلم «دزدان فروشگاه» برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن شد و در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ نیز جایزه هیئت داوران را برای فیلم «پسر کو ندارد نشان از پدر» به‌دست آورد. فیلم‌های دیگر او از جمله «هیچ»، «کسی نمی‌داند» و «پس از توفان» هستند.

تازه‌ترین ساخته کورئیدا در بخش رقابتی هفتادوششمین دوره جشنواره فیلم ونیز قرار دارد و محصول فرانسه است.

فیلم «حقیقت» درباره فابین (با بازی کاترین دونو) ستاره‌ای از سینمای فرانسه است. او در بین مردانی که عاشق‌اش هستند و تحسین‌اش می‌کنند، زندگی می‌کند. وقتی فابین خاطرات خود را منتشر می‌کند، دخترش لومیر (ژولیت بینوش) همراه با همسرش (ایتن هاوک) و فرزند خردسالش از نیویورک به پاریس می‌رود. پیوند بین مادر و دختر به سرعت با برخوردهایی همراه می‌شود: حقایق برملا می‌شوند، تسویه حساب‌ها می‌شود، عشق و نفرت ظهور می‌کنند.

کورئیدای ۵۷ ساله از افتتاح جشنواره ونیز با فیلمی از ساخته‌های خود ابراز خوشحالی و «افتخار» کرد و درباره «حقیقت» گفت: «ما این فیلم را در مدت ۱۰ هفته در پاریس فیلمبرداری کردیم. همان‌طور که رسماً اعلام شد، بازیگران معتبری در آن ایفای نقش می‌کنند، اما فیلم یک داستان کوچک خانوادگی است که عمدتاً در یک خانه بازی می‌شود. من تلاش کردم تا شخصیت‌هایم در این جهان کوچک زندگی کنند، با دروغ‌ها و غرورهایشان، با پشیمانی‌ها، غم‌ها و اندوه‌ها، شادی‌ها و آشتی‌هایشان. واقعاً امیدوارم از این فیلم خوشتان بیاید.»

آلبرتو باربرا، رئیس جشنواره ونیز نیز درباره این فیلم گفت: «کورئیدا اولین فیلم خود در خارج از ژاپن را با ستاره‌های بزرگ فرانسوی کار کرده است. از تلاقی جهانِ مهم‌ترین فیلمساز ژاپنی و دو بازیگر مردمی مانند کاترین دنو و ژولیت بینوش برداشتی شاعرانه از رابطه میان مادر، دختر و حرفه پیچیده بازیگری ایجاد شده است. بسیار مسرت‌بخش است که این فیلم جشنواره امسال ونیز را افتتاح می‌کند.»

هفتادوششمین دوره جشنواره ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره فیلم جهان از ۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر (۶ تا ۱۶ شهریور) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.