ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"کارخانه‌های ايران، سوت اعتراض می‌کشند"

<p>کارخانه&zwnj;های ايران در واکنش به افزايش سود بانکی روز ۲۵ تير ۱۳۹۱ به مدت يک دقيقه سوت اعتراض می&zwnj;کشند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری کار (ايلنا)، هادی غنيمی&zwnj;فرد، رئيس خانه صنعت و معدن ايران روز شنبه ۱۰ تير گفت: &quot;به نشانه اعتراض نسبت به تصميم شورای پول و اعتبار مبنی بر افزايش بهره بانکی از ۱۱ درصد به ۲۱درصد، در روز ۲۵ تيرماه به مدت يک دقيقه سوت تمام کارخانجات به صدا در خواهد آمد.&quot;</p> <p>وی افزود: &quot;از نمايندگان مجلس تقاضا داريم که به وضعيت نرخ&zwnj;های بانکی رسيدگی کنند چرا که در غير اين صورت ديگر برای انتخابات به آن&zwnj;ها رأی نمی&zwnj;دهيم.&quot;</p> <p>رئيس خانه صنعت و معدن ايرانم گفت: &quot;به شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی، ۱۵ روز مهلت داده می&zwnj;شود که نرخ بهره را به صورت گذشته بازگردانند وگرنه خودمان اقداماتی را انجام می&zwnj;دهيم.&quot;</p> <p>شورای پول و اعتبار ايران دی ماه ۱۳۹۰ با هدف جذب نقدينگی سرگردان در جامعه نرخ سود سپرده&zwnj;های بانکی را افزايش داد. اين افزايش به دنبال نوسانات بازار سکه و ارز ايران صورت گرفت.</p> <p>با تصميم اين شورا نرخ سود بانکی بايد بيش از نرخ تورم باشد. بر همين اساس نرخ سود بانکی به ۲۱ درصد رسيد. نرخ تورم در ايران ۲۰ درصد اعلام شده است.</p>

کارخانه‌های ايران در واکنش به افزايش سود بانکی روز ۲۵ تير ۱۳۹۱ به مدت يک دقيقه سوت اعتراض می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری کار (ايلنا)، هادی غنيمی‌فرد، رئيس خانه صنعت و معدن ايران روز شنبه ۱۰ تير گفت: "به نشانه اعتراض نسبت به تصميم شورای پول و اعتبار مبنی بر افزايش بهره بانکی از ۱۱ درصد به ۲۱درصد، در روز ۲۵ تيرماه به مدت يک دقيقه سوت تمام کارخانجات به صدا در خواهد آمد."

وی افزود: "از نمايندگان مجلس تقاضا داريم که به وضعيت نرخ‌های بانکی رسيدگی کنند چرا که در غير اين صورت ديگر برای انتخابات به آن‌ها رأی نمی‌دهيم."

رئيس خانه صنعت و معدن ايرانم گفت: "به شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی، ۱۵ روز مهلت داده می‌شود که نرخ بهره را به صورت گذشته بازگردانند وگرنه خودمان اقداماتی را انجام می‌دهيم."

شورای پول و اعتبار ايران دی ماه ۱۳۹۰ با هدف جذب نقدينگی سرگردان در جامعه نرخ سود سپرده‌های بانکی را افزايش داد. اين افزايش به دنبال نوسانات بازار سکه و ارز ايران صورت گرفت.

با تصميم اين شورا نرخ سود بانکی بايد بيش از نرخ تورم باشد. بر همين اساس نرخ سود بانکی به ۲۱ درصد رسيد. نرخ تورم در ايران ۲۰ درصد اعلام شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.