ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

متهمان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد ۸ مرداد محاکمه می‌شوند

دو متهم این پرونده در غیاب مسئولان ارشد دانشگاه آزاد، برای دومین بار مقابل قاضی قرار می‌گیرند

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات دو تن از متهمان پرونده اتوبوس دانشگاه آزاد هشتم مرداد برگزار خواهد شد. نام متهمان تا به حال افشاء نشده است.

سقوط اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری تسنیم دو متهم بازداشت شده پرونده واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد برای دومین بار هشتم مرداد مقابل قاضی قرار خواهند گرفت. نام این دو متهم که گفته می‌شود از مسئولان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی هستند، فاش نشده است.

این دو دی سال گذشته پس از واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه که به مرگ ۱۰ تن و مجروح شدن ۳۵ تن انجامید، دستگیر شدند.

اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد ظهر چهارم دی در مسیر در ورودی و دانشکده عمران واحد علوم و تحقیقات واژگون شد. به دنبال این حادثه دانشجویان برای چند روز پیاپی در محوطه دانشگاه تجمع و خواستار استعفاء و برکناری مسئولان ارشد دانشگاه آزاد شدند.

مسئولان دانشگاه آزاد، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه در واکنش به اعتراضات دانشجویان، اعلام کردند؛ کمیته ویژه برای پیگیری حادثه تشکیل می‌دهند.

کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جمعبندی گزارش بررسی حادثه دانشگاه آزاد و شرکت مهران گشت به عنوان پیمانکار حمل و نقل دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد را مقصر حادثه معرفی کرد اما نامی از هیچ یک از مسئولان دانشگاه آزاد نبرد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بله بخش ومیان بودجه دانشگاهی بین مقامات و فک وفامیل هایشان که اکثرا" بیسجی هستند و فقط برای روزگارگذارن بی زحمت آنهم با چپاول بودجه دانشگاه درحقیقت دانشگاه نشین شده اند وبرای بهره بری بیشتر ازآنچه دراختیارشان گذاشته است اقدام به سفارش اتوبوس اوراقی تمام مستعمل و کهنه کرده اند..حالا چرا این حادثه چنین بازتابی پیداکرده است دلیلش نام دانشگاه است ..اگرهمین دانشجویان درهمین اتوبوس درجاده های بین شهری دچارچنین حادثه میشدند بدون شک راننده مقصر بوده که با سرعت زیاد و توجه نکردن به علالم راهنمائی مسبب این حادثه بوده است و درعرض چندروز هم درکشورحادثه خیز ایران نه خبری ازاتوبوس متلاشی بود و نه کشته شده گان ومجروحان......زیرا که تصادفات و کشته شدن بسیاری آنها درسطح کشور امری عادی تلقی میشود...لازم است یک نگاهی بقشون ه اتوبوس های اوراقی و مستعملی که صاحبانشان پول مخارج تعمیرات و هزینه لوازم یدکی را ندارند وسیلی ازروغن زیرآنها روان است درترمینال های اتوبوس رانی تهران بیندازید...