ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گردهم‌آیی در اعتراض به اعدام اقلیت‌های قومی در ایران

<p>میدان پارلمان لندن برای دومین بار در ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۲، محل تجمعی در حمایت از زندانیان سیاسی اقلیت قومی در ایران بود. در این گردهم&zwnj;آیی، ضمن حمایت از محمد صدیق کبودوند فعال حقوق بشر و روزنامه&zwnj;نگار کرد، حکم اعدام پنج نفر از فعالین عرب از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.</p> <!--break--> <p><br /> یک&zwnj;شنبه ۱۸ تیرماه (۹ جولای) خبرهایی منتشر شد که حکایت از صدور حکم اعدام برای پنج نفر از جوانان عرب فعال در زمینه حقوق بشر، محمد علی عموری، هاشم شعبانی، هادی راشدی، مختار البوشوکه و جابر البوشوکه از سوی قوه قضائیه ایران داشت.<br /> <br /> این در حالی است که در ۱۸ جون ۲۰۱۲ نیز ۴ تن از فعالان مدنی عرب به&zwnj; نام&zwnj;های طه، عباس و عبدالرحمن حیدری و علی شریفی در اهواز به دار آویخته شدند. دیده&zwnj;بان حقوق بشر، عفو بین&zwnj;الملل، پارلمان اروپا، دولت آلمان، پارلمان بریتانیا و دفتر نخست وزیر این کشور اجرای حکم اعدام این چهار فعال سیاسی عرب را محکوم کردند.<br /> <br /> <strong>منبع</strong>: حساب کاربری&nbsp;<a href="http://www.youtube.com/watch?v=LiImoGdVIa4">greenwavevoice</a> در تارنمای یوتیوب.&nbsp;</p>

میدان پارلمان لندن برای دومین بار در ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۲، محل تجمعی در حمایت از زندانیان سیاسی اقلیت قومی در ایران بود. در این گردهم‌آیی، ضمن حمایت از محمد صدیق کبودوند فعال حقوق بشر و روزنامه‌نگار کرد، حکم اعدام پنج نفر از فعالین عرب از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.

یک‌شنبه ۱۸ تیرماه (۹ جولای) خبرهایی منتشر شد که حکایت از صدور حکم اعدام برای پنج نفر از جوانان عرب فعال در زمینه حقوق بشر، محمد علی عموری، هاشم شعبانی، هادی راشدی، مختار البوشوکه و جابر البوشوکه از سوی قوه قضائیه ایران داشت.

این در حالی است که در ۱۸ جون ۲۰۱۲ نیز ۴ تن از فعالان مدنی عرب به‌ نام‌های طه، عباس و عبدالرحمن حیدری و علی شریفی در اهواز به دار آویخته شدند. دیده‌بان حقوق بشر، عفو بین‌الملل، پارلمان اروپا، دولت آلمان، پارلمان بریتانیا و دفتر نخست وزیر این کشور اجرای حکم اعدام این چهار فعال سیاسی عرب را محکوم کردند.

منبع: حساب کاربری greenwavevoice در تارنمای یوتیوب. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Anonymous

    بسیار عجیب است پوشش این گردهمایی کوچک در لندن در زمانه. از این برنامه های ده پانزده نفره دایما در همه جای اروپا برگزار می شود. ضمنا مگر اعدام فقط در رابطه با اقلیت ها صورت می گیرد در ایران؟ همه در خطر هستند و اعدام شده و می شوند.