ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک مقام سپاه: مواد مخدر يکی از ريشه‌های جنگ نرم است

<p>يک مقام سپاه پاسداران ايران، مواد مخدر را از ريشه&zwnj;های &quot;جنگ نرم&quot; ناميد و گفت آمار استفاده از اين مواد در بين تحصيل&zwnj;کردگان در اين کشور افزايش يافته است.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری ارس، آيت&zwnj; قربانی&zwnj;فر، دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر سپاه پاسداران ملاير گفت: &quot;مواد مخدر امروز از معضل به يک تهديد ملی تبديل شده است.&quot;</p> <p><br /> به گفته وی &quot;يکی از راه&zwnj;هايی که باعث می&zwnj;شود جامعه به فساد کشيده شود بحث مواد مخدر است و امروز دشمن با هدف کم کردن اراده و از بين بردن هويت اسلامی جوانان در ترويج مصرف مواد مخدر در کشور تلاش کرده و اين آفت بزرگ امروز کشور است.&quot;</p> <p><br /> وی افزود: &quot;بيشتر طلاق&zwnj;ها، سرقت، قتل، جرايم منکراتی، آمار بالای زندانيان، مبتلايان به ايدز و جرايم عمومی ناشی از مواد مخدر است.&quot;</p> <blockquote> <p>بر پايه آمارهای سازمان ملل، ايران يکی از بزرگ&zwnj;ترين مصرف&zwnj;کننده&zwnj;های مواد مخدر در جهان محسوب می&zwnj;شود</p> </blockquote> <p>بر پايه آمارهای سازمان ملل، ايران يکی از بزرگ&zwnj;ترين مصرف&zwnj;کننده&zwnj;های مواد مخدر در جهان محسوب می&zwnj;شود.</p> <p><br /> براساس آمار&zwnj;های رسمی، در ايران حدود سه ميليون نفر معتاد وجود دارد. مرضيه وحيد دستجردی، وزير بهداشت ايران سه هفته پيش گفت با درنظرگرفتن خانواده&zwnj;های معتادان، پنج تا ۱۰ ميليون نفر از ايرانيان درگير معضل اعتياد هستند.</p> <p><br /> وی افزود: &quot;۲۵ و هفت دهم درصد از جمعيت معتادان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال قرار دارند.&quot;</p> <p><br /> به گفته وزير بهداشت ايران هم&zwnj;اکنون، نزديک به ۹۴.۸ درصد از جمعيت معتادان اين کشور را مردان و ۵.۲ درصد را زنان تشکيل می&zwnj;دهند&zwnj;.&quot;</p> <p><br /> ۲۳ خردادماه سال جاری حميد صرامی؛ مديرکل فرهنگی و پيش&zwnj;گيری ستاد مبارزه با مواد مخدر ايران، از کاهش سن اعتياد از ۲۳ سال به زير ۲۰ سال خبر داده و گفته بود: &quot;برپايه آمارهای سال ۱۳۸۶، دو ميليون معتاد قطعی در کشور وجود دارد که ۶۰ درصد از اين افراد، متأهل و دارای پنج تا شش فرزند هستند. بنابر اين، ۱۲ ميليون نفر از خانواده&zwnj;ها در برابر تهديدهای اجتماعی قرار دارند.&quot;</p> <p><br /> &nbsp;</p>

يک مقام سپاه پاسداران ايران، مواد مخدر را از ريشه‌های "جنگ نرم" ناميد و گفت آمار استفاده از اين مواد در بين تحصيل‌کردگان در اين کشور افزايش يافته است.

به گزارش خبرگزاری ارس، آيت‌ قربانی‌فر، دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر سپاه پاسداران ملاير گفت: "مواد مخدر امروز از معضل به يک تهديد ملی تبديل شده است."

به گفته وی "يکی از راه‌هايی که باعث می‌شود جامعه به فساد کشيده شود بحث مواد مخدر است و امروز دشمن با هدف کم کردن اراده و از بين بردن هويت اسلامی جوانان در ترويج مصرف مواد مخدر در کشور تلاش کرده و اين آفت بزرگ امروز کشور است."

وی افزود: "بيشتر طلاق‌ها، سرقت، قتل، جرايم منکراتی، آمار بالای زندانيان، مبتلايان به ايدز و جرايم عمومی ناشی از مواد مخدر است."

بر پايه آمارهای سازمان ملل، ايران يکی از بزرگ‌ترين مصرف‌کننده‌های مواد مخدر در جهان محسوب می‌شود

بر پايه آمارهای سازمان ملل، ايران يکی از بزرگ‌ترين مصرف‌کننده‌های مواد مخدر در جهان محسوب می‌شود.

براساس آمار‌های رسمی، در ايران حدود سه ميليون نفر معتاد وجود دارد. مرضيه وحيد دستجردی، وزير بهداشت ايران سه هفته پيش گفت با درنظرگرفتن خانواده‌های معتادان، پنج تا ۱۰ ميليون نفر از ايرانيان درگير معضل اعتياد هستند.

وی افزود: "۲۵ و هفت دهم درصد از جمعيت معتادان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال قرار دارند."

به گفته وزير بهداشت ايران هم‌اکنون، نزديک به ۹۴.۸ درصد از جمعيت معتادان اين کشور را مردان و ۵.۲ درصد را زنان تشکيل می‌دهند‌."

۲۳ خردادماه سال جاری حميد صرامی؛ مديرکل فرهنگی و پيش‌گيری ستاد مبارزه با مواد مخدر ايران، از کاهش سن اعتياد از ۲۳ سال به زير ۲۰ سال خبر داده و گفته بود: "برپايه آمارهای سال ۱۳۸۶، دو ميليون معتاد قطعی در کشور وجود دارد که ۶۰ درصد از اين افراد، متأهل و دارای پنج تا شش فرزند هستند. بنابر اين، ۱۲ ميليون نفر از خانواده‌ها در برابر تهديدهای اجتماعی قرار دارند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهریار24 ساله

    به نام خدا.سلام.تورو به خدا به خون شهدا قسمتون میدم از پخش مواد مخدر جلوگیری کنید ،مثل نقل ونبات ریخته تو کوچه و خیابون ،مصرف و دسترسی به مواد ازآب خوردن آسون تر شده ،من قبول دارم همه چیز به خود آدم بستگی داره ،ولی بعضی از جوان های ما به دلیلهای مختلف بهانه ای جور میکنن و میرن سراغ مواد مخدر،کسانی که مسؤل هستند کاری بکنند،بخدا قسم حاضرم تمام وقت وجوانی خودم رو بزارم پای ریشه کن کردن مواد،تورا بخدا عمل کنیم.برای پخش کنندگان مواد مخدر مجازاتها سنگین بگذارید،یعنی با سارقین مسلح و محارب هر برخوردی میشه با پخش کننده مواد هم بشه چون تمام این مشکلات هم ریشه در مواد مخدر داره،حتی مجازات اعدام بزارید.(تا به دردی دچار نشیم متوجه درد دیگران نمیشیم)تورو خدا مسؤلان کاری کنید.

  • کاربر مهمانmansour piry khanghah

    تازه از خواب بیدار شده اید،خوابتان همشه آشفته باد. ٤سال پیش پیشنهاد دادم که قانونی را تصویب کنید که فروشندگان مواد مخدر موظف به پرداخت هزینه ترک اعتیاد معتادانی شوند که از آنان مواد خریده اند.با این قانون دو عمل مثبت به نفع جامعه صورت می گیرد.اول ترساندن فروششندگان مواد مخدر و دوم عدم پرداخت مخارج ترک معتادین توسط دولت و خانواده معتاد شدگان.اکنون یک پیشنهاد دیگر هم به پیشنهاد قبلی خود اضافه می کنم:جریمه هر معتاد معادل هزینه ترک اعتیاد یک نفر از معتادین و افزایش نقدینگی خانه های سلامت.با این روش هم فروشندگان و هم معتادین جریمه عمل مخرب خود را می پردازند و نیاز به زندانی کردن معتادین هم نیست و دولت هم مجبور نیست که از بیت المال هزینه کند و سرمایه کشور افزوده گشته و مقامات مسلمان و دزد بیت المال چون خاوری هم به پول بیشتری دسترسی خواهند داشت.صلاح بر این است که اخوندها و باندهای معافیائی وابسطه به انان مملکت را باز هم بچاپند ولی جوانان و جامعه را بیشتر از این به لجن نکشند. الا ای صبح آزادی بیاد آور در آن شادی- کزین شبهای ناباور منت آواز میدادم

  • کاربر مهمان

    ‫بدون شک ورود این مواد انسان سوز به دست دشمنان است و تأمین مواد مصرفی ۱۰ میلیون ‫نفر نسل جوان ایران به دست دشمن و جاسوسان موساد و سازمان های جاسوسی دشمن ‫صورت میگیرد ‫و همچنین ‫توزیع هزاران کیلو مواد مخدر به دست دشمنان انجام میپزیرد و میلیاردها ‫دلار درآمد آن را ‫هم ‫‫دشمنان ‫سود میبرنند و همه این اقدامات دشمنان از نظر ماموران امنیتی مخفی ‫می باشد و دشمنان ‫با هشیاری کامل این عمل غیرانسانی دشمنانه را با روش های نرم انجام ‫میدهند ، دشمنان برای ‫مصرف مواد مخدر میلیون ها دلار سرمایه گزاری کرده و ماموران امنیتی و ‫مسئولین کشوری تمامی ‫این میلیارد دلارهای دشمنان را بعد از جمع آوری آتش میزنند و دشمنان ‫از این اقدام دشمنانه شان ‫غافل گیر شده اند . ایران مصرف کننده بیش از ۵۰ درصد تریاک دشمنان ‫است و ۱۰ میلیون معتاد توسط دشمنان در ایران وجود دارد . ‫نتیجه :‌ دشمنان خارجی با دشمنان داخلی کاملأ هماهنگ عمل می کنند تا اگر حتی نان از سفره ‫مردم حذف گردد ولیکن مواد مخدر با قیمت مناسب در اختیارد جوانان کشور قرار گیرد. خدا دشمنان ‫این کشور را نابود کند. ‫