ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حوثی‌ها می‌گویند بزرگ‌ترین عملیات علیه نیروهای ائتلاف عربی با موفقیت انجام شد

به گفته حوثی‌ها، نیروهای این گروه سه تیپ و یک گردان کامل از ارتش سعودی را محاصره کرده‌اند و صدها خودرو و زره‌پوش را غنیمت گرفته‌اند.

سخنگوی نیروهای مسلح حوثی‌ از انجام عملیاتی به نام «نصر من الله» در نجران عربستان خبر داده است. این گروه اعلام کرده که آماده شدن برای این عملیات چند ماه طول کشیده و بزرگ‌ترین عملیات فریب این گروه علیه نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان بوده است.

سخنگوی نیروهای مسلح حوثی‌ گفته عملیات نصر ‌من‌ الله بزرگ‌ترین عملیات فریبنده علیه نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی بوده است

یحیی سریع، اعلام کرده که ۷۲ ساعت پس از آغاز عملیات «نصر من الله» نیروهای این گروه سه تیپ و یک گردان کامل از ارتش سعودی را محاصره کردند و در جریان آن صدها خودرو و زره‌پوش را به غنیمت گرفتند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح حوثی‌ گفته که عملیات نصر من الله از زمان آغاز جنگ یمن، بزرگ‌ترین عملیات فریبنده علیه نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی بوده است. او گفته واحدهای تخصصی نیروهای حوثی در چارچوب پشتیبانی از این عملیات در محور نجران، با هدایت موشک و نیروی هوایی این عملیات را اجرایی کردند.

سریع با اشاره به «آزادسازی کیلومترها» از محور نجران گفته هزاران نفر از «نیروهای دشمن» در جریان این عملیات اسیر شدند؛ از جمله تعداد زیادی از فرماندهان، افسران و سربازان ارتش سعودی.

به گفته سریع، با همه اسرا «مطابق با اصول دین، ​​آداب و رسوم و سنن یمن» برخورد می‌شود.

سخنگوی نیروهای مسلح حوثی‌ همچنین گفته است:

«پس از تسلیم هزاران نفر از نیروهای دشمن، نیروهای ما برای تأمین امنیت زندانیان از یورش‌های دشمن که سعی در هدف قرار دادن آنها داشت، تلاش کردند تا به خانواده‌های زندانیان اطمینان دهند که ارتش و کمیته‌های مردمی اقدامات لازم را برای محافظت از آنها در برابر هواپیماهای دشمن انجام می‌دهند.»

هنوز واکنشی از سوی عربستان در قبال این خبر منتشر نشده است.

روز گذشته وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی ادعا کرده بود که ایران در تدارک حمله دوم به عربستان سعودی است اما جز اظهارات دو مقام بی‌نام و نشان مدرک و سند دیگری ارائه نداده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سرطان جمهوری جهنمی اسلامی از قم تا یمن

    جناب جهان در کمال احترام خواهش میشود که اینجا مسلمان بازی در نیاورید و ما را از این نقل قولهای بی معنا و بی ربط عربی معاف نمایید. در جنگ داخلی یمن, عربستان و متحدینش جنایتهای بسیاری کرده اند, اما برادران شیعهء حوثی‌ هم نشان داده اند که شناگران ماهری هستند و در جنایات و کشت و کشتار دست کمی از برادران سنی خود ندارند. این میان فقط مونده ام که این کارزار شدید ضد بهایی که در یمن توسط حوثی‌ها راه افتاده, یعنی چه؟ آیا ممکن است که سرطان جمهوری جهنمی اسلامی از قم به یمن صادر شده باشد؟

  • جهان

    الله اشغل الظالمین بالظالمین.