ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مذاکره اتمی آمریکا و کره‌شمالی پس از چند ساعت شکست خورد

فرستاده کره‌شمالی، آمریکا را مسئول توقف گفت‌وگو خواند. آمریکا اما «محتوا و فضای حاکم بر گفت‌وگو» را خوب ارزیابی کرد.

نمایندگان آمریکا و کره‌شمالی قرار بود این بار در استکهلم در باره برنامه هسته‌ای کره‌شمالی گفت‌وگو کنند. این گفت‌وگو اما تنها چند ساعت دوام آورد.

آنچه که تاکنون یک تصویر ساختگی بر اساس عکس رهبران آمریکا و کره شمالی بود تحقق می‌یابد: دیدار دونالد ترامپ با کیم جونگ اون. خلع سلاح اتمی در برابر تضمین بقای حکومت کره شمالی
عکس: آرشیو

«دویچلند فونک» یکشنبه ششم اکتبر/ ۱۴ مهر گزارش کرد: مذاکرات هسته ای بین ایالات متحده و کره شمالی در استکهلم فقط چند ساعت پس از از سرگیری آنها متوقف شد.

کیم، یکی از نمایندگان کره‌شمالی در باره توقف این دور از گفت‌وگوها گفت: مذاکرات انتظارات این کشور را برآورده نمی‌کند. آمریکا هیچ چیز تازه‌ای بر سر میز نیاورده و تنها برخواسته‌های قبلی پافشاری می‌کند. او گفت که بعد از این وظیفه آمریکا است که گفت‌وگوها را از سربگیرد.

وزارت امورخارجه آمریکا اما در واکنش به اظهارات مذاکره کننده کره‌شمالی، اعلام کرد: این اظهارات را مغایر با «محتوا و فضای حاکم» بر مذاکرات خواند و مدعی شد که این گفت‌وگو به مدت هشت ساعت به طول انجامیده است.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد: دعوت دولت سوئد برای ادامه گفت‌وگو با کره‌شمالی در دو هفته آینده را هم پذیرفته است.

مذاکره میان کره‌شمالی و آمریکا که از تیر سال گذشته آغاز شد، پیش از نیز چند مرتبه متوقف یا لغو شده است. آمریکا خواستار خلع سلاح اتمی و توقف فعالیت‌های نظامی هسته‌ای کره‌شمالی است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.