ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد ــ ایران» سرکوب اعتراض‌ها در ایران را محکوم کرد

پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد ــ ایران، یک نهاد حامی جنبش کارگری ایران، مقابله «وحشیانه» جمهوری اسلامی با «مردم بی‌دفاع» را محکوم کرده و خواستار توقف فوری سرکوب مردم معترض شده است.

«پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد ــ ایران»، یک نهاد حامی جنبش کارگری ایران، در بیانیه‌ای سرکوب خشن تظاهرات سراسری آبان ماه در ایران را محکوم کرد.

اعتراضات سراسری در ایران ـ آبان ۱۳۹۸

پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد ــ ایران در بیانیه خود مقابله «وحشیانه» حکومت با «مردم بی‌دفاع» را به‌تندی محکوم کرده و خواستار توقف فوری سرکوب مردم معترض در ایران شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

«رژیم جمهوری اسلامی ایران با هدف محدود کردن این اعتراضات در بسیاری از شهرها مدارس را تعطیل کرد، اینترنت و بسیاری از خطوط تلفن را قطع کرد، قطار شهری (مترو) را تعطیل کرد. به‌علت این محدودیت‌ها امکان برآورد دقیق از تعداد دستگیرشدگان، زخمی‌ها و جان‌باختگان این اعتراضات وجود ندارد. اما آن چیزی که با استناد به ویدئوهای منتشر شده و گزارش‌های مستند از داخل ایران می‌توان به یقین گفت این است که رژیم جمهوری اسلامی جنگی آشکار و بدون کوچکترین اعتنایی به تعداد کشته‌شدگان علیه مردم ایران شروع کرده است. جنگی که اگر متوقف نشود ابعاد فجایع آن غیر قابل تصور خواهد بود.»

پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد ــ ایران «از همه نهادهای مترقی، انسان‌دوست و مدافع حقوق بشر و کارگری» خواسته است با اعمال فشار حکومت اسلامی را وادار به پایان دادن به خشونت علیه مردم کنند.

تظاهرات خودجوش مردم در اعتراض به سه برابر شدن بهای بنزین از جمعه ۲۴ آبان آغاز شد و به سرعت بیش از ۱۰۰ شهر ایران را درنوردید. به گزارش سازمان عفو بین‌الملل،تا کنون دست‌کم ۱۰۶ تن در این اعتراض‌ها کشته شده اند.

روز سه‌شنبه ۲۸ آبان خامنه‌ای رهبر حکومت اسلامی «پیروزی نظام» بر تظاهرکنندگان را اعلام کرد و مسئولان جمهوری اسلامی تهدید معترضان به مجارات شدید را شدت بخشیدند.

در همین زمینه:

    متن بیانیه:

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.