ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازگشت محدود اتصال اینترنت موبایل در برخی استان‌های ایران

ایسنا از بازگشت اتصال اینترنت موبایل در برخی استان‌ها خبر داده. نت‌بلاکس نیز بازگشت اتصال اینترنت «ایران‌سل» را تأیید کرده است. اینترنت موبایل رایتل و مخابرات کماکان قطع است.

خبرگزاری دولتی دانشجویان ایران (ایسنا) از بازگشت اتصال اینترنت موبایل در برخی استان‌ها خبر داده است. نت‌بلاکس نیز تنها بازگشت اتصال اینترنت «ایران‌سل» را تأیید کرده است.

داده‌های نت‌بلاکس درباره اینترنت همراه در ایران،‌ یکشنبه شب سوم آذر (خط زرد اتصال اینترنت همراه ایران‌سل، خط آبی رایتل و خط سبز مخابرات است) ــ منبع: یوتیوب، NetBlocks

بر اساس اطلاعات نت‌بلاکس، یک دیده‌بان اینترنت که اختلال در شبکه جهانی را رصد می‌کند، یکشنبه شب ۳ آذر / ۲۴ نوامبر بیش از ۹۵ درصد از اتصال اینترنت همراه «ایران‌سل» بازگشته است.

اطلاعات نت‌بلاکس اما همچنان از مسدودبودن اینترنت موبایل شرکت مخابرات ایران و نیز اینترنت موبایل رایتل حکایت دارد.

بر اساس کامنت‌هایی که کاربران ایرانی زیر پست یوتیوبی نت‌بلاکس منتشر کرده اند، اتصال اینترنت موبایل محدود است و در بخش‌های زیادی از ایران، از جمله تهران هنوز اینترنت همراه مسدود است.

ایسنا نیز یکشنبه ۳ آذر به نقل از «برخی اپراتورهای موبایل»‌ از بازگشت اینترنت موبایل خبر داد و نوشت: «امروز [یکشنبه] به آنها ابلاغ شده که اینترنت موبایل در برخی استان‌ها متصل شود».

بر اساس این ابلاغ،‌ قرار است اینترنت موبایل در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان،‌ سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل و زنجان وصل شود.

به گزارش ایسنا، وصل شدن اینترنت موبایل در دیگر استان‌ها مشروط به دستور وزارت کشور است.

دسترسی به اینترنت در ایران از شامگاه ۲۵ آبان،‌ پس از آغاز اعتراض‌ها به گرانی بنزین مسدود شد. «شورای امنیت کشور» (شاک) مسئول این تصمیم معرفی شد.

دسترسی به اینترنت خانگی در برخی مناطق از صبح شنبه دوم آذر میسر شده است. اکثر کاربران اینترنت در ایران اما از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.

در همین زمینه:

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.