ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوت رئیس بسیج جامعه زنان برای اجرای سیاست‌های رهبر:‌ همه باید افزایش جمعیت را تشویق کنند

مینو اصلانی گفته همه نهادهای نظام برای افزایش جمعیت و فرزندآوری باید کمک و همیاری کنند. افزایش جمعیت سیاست مورد نظر علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی است.

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان گفته همه نهادهای نظام در جمهوری اسلامی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری باید کمک و همیاری کنند. افزایش جمعیت سیاست مورد نظر علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی است.

مینو اصلانی در مصاحبه با خبرگزاری مهر به سخنان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در مورد لزوم افزایش جمعیت و هشدار درباره خطر کاهش جمعیت جوان اشاره کرده و گفته است همه نهادها باید به «تشویق زوجین به فرزندآوری و اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت» بپردازند.

 رئیس بسیج جامعه زنان خواهان ایجاد یک موج همگانی برای فرزندآوری شده و گفته است که از جمله، مداحان یا سخنرانان باید در مجالس خود در باره نگرانی علی خامنه‌ای و خطرات کاهش جمعیت سخن بگویند.

علی خامنه‌ای فرودین ماه گذشته بار دیگر به وزیر بهداشت توصیه کرد سیاست‌های افزایش جمعیت را پی بگیرد.

 سیاست‌های جمعیتی در ایران در پی سخنرانی معروف علی خامنه‌ای در ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱ تغییر کلی یافت. او موضع‌گیری سال‎های قبل خود در مورد کنترل جمعیت در ایران را اشتباه خواند و از خداوند خواست او را به خاطر این سیاست ببخشد. پس از آن، «طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت» در مجلس نهم تصویب و اعلام شد که با کسانی که از موارد ذکر شده در این طرح تخلف کنند، مطابق با قانون مجازات اسلامی رفتار می‌شود.

سیاست‌های افزایش جمعیت در شرایط کنونی اقتصاد ایران، علاوه بر اثرات منفی اقتصادی بر وضعیت زنان و کودکان تاثیر مستقیم دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • همدرد

    این یارو دلش خوشه مثل کبک سرش کرده توی برف از هیچی هم خبر نداره

  • فاضل

    کیه که دلش نخواد ازدواج کنه و تشکیل خانواده بده دست جوانها خالیه ... فقط ای داد بیداد که روی گنج خوابیدم اما همیشه بدبختیم کشورهای اروپایی نه نفت دارن نه گاز دارن اما از همه نظر شکوفا هستن چون دزد ندارن ایران کشوری ثروتمنده آخه چرا وضعیت ما باید این باشه ..

  • فریاد - فرهاد

    ازدواج را اجباری کنید یا به ازای هر بچه یک مبلغی هنکفت پیشنهاد کنید همچنین به خامنه ای بگوئید فتوا دهد شبهای 4 شنبه و شبهای دیگر را نیز مانند شب جمعه فعال کند همچنین خانمهای حزب اللهی هم بجای رفتن به سفر نیویورک و لندن خانه بنشینند چند شیفتی بچه تولید کنند .

  • حسین

    از خوشی دارم می میرم حتمأ فرمایشات شما را جامه عمل می پوشانم

  • احمد

    جک بود خندیدیم توی این اوضاع که مردم از همه نظر توی تنگنا هستند و با این شرایط معیشتی که مردم دارن باهاش دست و پنجه نرم می کنند با این اقتصاد ویران که امید به آینده را به یأس تبدیل میکند ازدواج دیگر معنایی ندارد جوانان از ازدواج می ترسند دیگر چه برسد به مقوله فرزند آوری اگر پول نفت و گاز و طلا و این همه معادن سرشار در کشور خرج جوانان می شد هیچ جوانی بیکار نبود و کشور در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمیداشت و در تمام زمینه ها خودکفا بودیم و هیچ نیازی به هیچ کشوری نداشتیم فقط کافی بود به جوانان خودمان بها بدهیم تا ایران گلستان شود

  • نادر

    اونا جنس ناب میکشند یه زری میزنند. تو خایه مال نمیدونی با این فقر و گرانی روزانه و بدون شغل و مسکن اصلا کسی جرات ازدواج داره ؟ چه برسه به بچه. شرم نمیکنید. اگه رهبر به فکر ملت بود دست از لجاجت احمقانه با آمریکا بر میداشت و حقوق ملت ایران را در کشورهای بی خاصیت عربی به هدر نمیداد