ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پرواز هواپیماهای مسافربری آمریکایی بر فراز آسمان منطقه خلیج فارس ممنوع شد

کشور سنگاپور اعلام کرده که شرکت هواپیمایی "سنگاپور ایرلاینز" هواپیماهای مسافربری و غیر نظامی خود را از آسمان خلیج فارس و ایران منحرف کرده است.

ایالات متحده آمریکا در پی حمله نظامی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق تمام پرواز‌های مسافربری و غیرنظامی خود را از آسمان خلیج فارس و عراق خارج می‌کند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرده که آمریکا پس از حمله نظامی ایران به پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق، به شرکت‌های هواپیمایی‌ غیر‌نظامی و مسافربری دستور داده که پروازها را از آسمان منطقه خلیج فارس منحرف کنند

اداره هوانوردی فدرال آمریکا شامگاه هفتم ژانویه / ۱۷ دی، پرواز هواپیماهای غیرنظامی در آسمان عراق، ایران، خلیج فارس و دریای عمان را ممنوع اعلام کرد.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرده که آمریکا پس از حمله نظامی ایران به پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق، به شرکت‌های هواپیمایی‌ غیر‌نظامی و مسافربری دستور داده که پروازها را از آسمان منطقه خلیج فارس منحرف کنند.

به غیر از ایالات متحده آمریکا، رویترز خبر داده که کشور سنگاپور هم اعلام کرده شرکت هواپیمایی "سنگاپور ایرلاینز" هواپیماهای مسافربری و غیر نظامی خود را از آسمان خلیج فارس و ایران منحرف کرده است.

انتظار می‌رود شرکت‌های هواپیمایی دیگر هم برای امنیت مسافران خود آسمان منطقه خلیج فارس را دور بزنند.

ایران در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد هشتم ژانویه/ ۱۸ دی با موشک‌های بالستیک به پایگاه عین‌الاسد در عراق و پایگاه دیگری در نزدیک فرودگاه اربیل در اقلیم کردستان عراق حمله کرد. این پایگاه‌ها مقر نیروهای آمریکایی هستند. همچنین این خبر هم گزارش شده که به کنسولگری آمریکا در اربیل حمله شده اما تلفاتی نداشته است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.