ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گفت‌وگوهای آمریکا و اسرائیل؛ احتمال حمله نظامی به ایران کاهش یافت

<p>مقامات اسرائیل از گفت&zwnj;وگو با ایالات متحده درباره برنامه هسته&zwnj;ای ایران با هدف کمتر کردن اختلافات میان این دو کشور متحد بر سر حمله احتمالی اسرائیل به ایران خبر دادند.</p> <!--break--> <p><br /> آسوشیتدپرس امروز، چهارشنبه ۱۵ شهريورماه (پنج سپتامبر) گزارش داد اسرائیل در این گفت&zwnj;وگوها از اوباما خواسته است موضع علنی محکمی علیه ایران بگیرد اما به نظر می&zwnj;رسد احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران در آینده&zwnj;ای نزدیک کاهش یافته است.</p> <p><br /> مقامات اسرائیل می&zwnj;گویند تعهدات ایران به ایالات متحده و این ادعا که در پی دستیابی به سلاح هسته&zwnj;ای نیست، نمی&zwnj;تواند جدی باشد و زمان برای متوقف کردن برنامه&zwnj;های ایران به سرعت می&zwnj;گذرد.</p> <p><br /> در هفته&zwnj;های اخیر هشدارهای مقامات اسرائیل در رابطه با لزوم حمله یک&zwnj;جانبه و سریع اسرائیل به تأسیسات هسته&zwnj;ای ایران افزایش یافته است. اما مقامات آمریکا در پاسخ به صراحت گفته&zwnj;اند که آنها در شرایط حاضر مخالف هرگونه عملیات نظامی اسرائیل هستند.</p> <blockquote> <p>به گفته يک مقام اسرائیلی، آمریکا اطمینان داده است فشاری که به ایران وارد می&zwnj;کند، از جمله بحث احتمال حمله نظامی به ایران به اندازه کافی مناسب است</p> </blockquote> <p>پس از بالا گرفتن این اختلافات، رو سه&zwnj;شنبه، چهار سپتامبر (۱۴ شهریور) یکی از سیاستمداران اسرائیلی به مقامات این کشور گفت، دو طرف اکنون با یکدیگر گفت&zwnj;وگوهای بیشتری دارند با این امید که مواضعشان به هم نزدیک&zwnj;تر شود.</p> <p><br /> به گفته این مقام اسرائیلی که نخواست نام او منتشر شود، آمریکا اطمینان داده است فشاری که به ایران وارد می&zwnj;کند، از جمله بحث احتمال حمله نظامی به ایران به اندازه کافی مناسب است و نیاز اسرائیل به عملیات نظامی یک&zwnj;جانبه را کاهش می&zwnj;دهد.</p> <p><br /> در روزهای اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست&zwnj;وزیر اسرائیل از جامعه جهانی به خاطر ناتوانی در بازداشتن ایران از ادامه برنامه&zwnj;های هسته&zwnj;ای آن انتقاد کرده است.</p> <p><br /> او خواسته است که جهان &quot;خط قرمزی&quot; را برای ایران تعیین کند. این سخنان به&zwnj;عنوان نقد سیاست&zwnj;های باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده در قبال ایران نیز تفسیر شد.</p> <p><br /> مقامات اسرائیل می&zwnj;گویند، ایران در پی دستیابی به سلاح هسته&zwnj;ای است، اما ایران این اتهام را رد می&zwnj;کند و برنامه هسته&zwnj;ای خود را صلح&zwnj;آمیز معرفی می&zwnj;کند.<br /> &nbsp;</p>

مقامات اسرائیل از گفت‌وگو با ایالات متحده درباره برنامه هسته‌ای ایران با هدف کمتر کردن اختلافات میان این دو کشور متحد بر سر حمله احتمالی اسرائیل به ایران خبر دادند.

آسوشیتدپرس امروز، چهارشنبه ۱۵ شهريورماه (پنج سپتامبر) گزارش داد اسرائیل در این گفت‌وگوها از اوباما خواسته است موضع علنی محکمی علیه ایران بگیرد اما به نظر می‌رسد احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران در آینده‌ای نزدیک کاهش یافته است.

مقامات اسرائیل می‌گویند تعهدات ایران به ایالات متحده و این ادعا که در پی دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست، نمی‌تواند جدی باشد و زمان برای متوقف کردن برنامه‌های ایران به سرعت می‌گذرد.

در هفته‌های اخیر هشدارهای مقامات اسرائیل در رابطه با لزوم حمله یک‌جانبه و سریع اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران افزایش یافته است. اما مقامات آمریکا در پاسخ به صراحت گفته‌اند که آنها در شرایط حاضر مخالف هرگونه عملیات نظامی اسرائیل هستند.

به گفته يک مقام اسرائیلی، آمریکا اطمینان داده است فشاری که به ایران وارد می‌کند، از جمله بحث احتمال حمله نظامی به ایران به اندازه کافی مناسب است

پس از بالا گرفتن این اختلافات، رو سه‌شنبه، چهار سپتامبر (۱۴ شهریور) یکی از سیاستمداران اسرائیلی به مقامات این کشور گفت، دو طرف اکنون با یکدیگر گفت‌وگوهای بیشتری دارند با این امید که مواضعشان به هم نزدیک‌تر شود.

به گفته این مقام اسرائیلی که نخواست نام او منتشر شود، آمریکا اطمینان داده است فشاری که به ایران وارد می‌کند، از جمله بحث احتمال حمله نظامی به ایران به اندازه کافی مناسب است و نیاز اسرائیل به عملیات نظامی یک‌جانبه را کاهش می‌دهد.

در روزهای اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از جامعه جهانی به خاطر ناتوانی در بازداشتن ایران از ادامه برنامه‌های هسته‌ای آن انتقاد کرده است.

او خواسته است که جهان "خط قرمزی" را برای ایران تعیین کند. این سخنان به‌عنوان نقد سیاست‌های باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده در قبال ایران نیز تفسیر شد.

مقامات اسرائیل می‌گویند، ایران در پی دستیابی به سلاح هسته‌ای است، اما ایران این اتهام را رد می‌کند و برنامه هسته‌ای خود را صلح‌آمیز معرفی می‌کند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    اوباما گفته بابا داريم کاسبی ميکنيم ...نفت فراوان و فروش اسلحه بی سابقه !....