ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدال طلای حردانی، ایران را به رتبه یازدهم پارالمپیک لندن رساند

<p>&nbsp;</p> <p dir="RTL">جواد حردانی، با کسب مدال طلا در مسابقات پرتاب دیسک، بیست و یکمین مدال را به اردوی تیم ملی ایران در مسابقات پارالمیپک لندن آورد.</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گزارش خبرگزاری مهر، این عضو تیم ملی دو و میدانی ایران که در رشته پرتاب دیسک کلاس <span dir="LTR">F</span>۳۷/۳۸ به میدان رفته بود، با رسیدن به حدنصاب ۵۲ متر و ۹۱ سانتی&zwnj;متر و پشت سر گذاشتن ورزشکارانی از چین و لهستان مدال طلای این رشته را به گردن آویخت.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">روز جمعه، هفدهم شهریور ماه نیز کامران شکری سالاری، مدال نقره مسابقات پارالمپیک پرتاب نیزه کلاس <span dir="LTR">F</span>۴۲ مردان را از آن خود کرد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">&nbsp;تیم ایران تا کنون &nbsp;با کسب ۹ مدال طلا، شش مدال نقره و شش مدال برنز، رتبه یازدهم رقابت&zwnj;های پارالمیپیک لندن را به خود اختصاص داده است&nbsp;</p> </blockquote> <p dir="RTL">به گزارش خبرگزاری&zwnj;ها، کامران شکری سالاری با پرتاب ۵۲ متر و ۶ سانتی&zwnj;&zwnj;متر مدال نقره این رشته را به&zwnj;دست آورد و پس از یانلونگ فو، رقیب چینی&zwnj;اش در رتبه دوم ایستاد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">تیم ایران تا کنون &nbsp;با کسب ۹ مدال طلا، شش مدال نقره و شش مدال برنز، رتبه یازدهم رقابت&zwnj;های پارالمیپیک لندن را به خود اختصاص داده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">جلیل باقری در رشته پرتاب وزنه، پیمان نصیری در دوی ۱۵۰۰ متر، زهرا نعمتی در رشته تیروکمان، محسن کائیدی در پرتاب نیزه، سیامند رحمان، نادر مرادی، علی حسینی و مجید فرزین در رشته وزنه برداری و جواد حردانی در رشته پرتاب دیسک برندگان مدال طلا در مسابقات لندن هستند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">مهرداد کرم&zwnj;زاده در پرتاب دیسک، کامران شکری، سجاد نیک&zwnj;پرست و عبدالرضا جوکار در پرتاب نیزه، محسن کائیدی در پرتاب وزنه و روح&zwnj;الله رستمی در رشته وزنه&zwnj;برداری نیز موفق به کسب مدال نقره شده&zwnj;اند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">ساره جوانمردی در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر، علی صادق&zwnj;زاده در وزنه&zwnj;برداری، جواد حردانی در رشته پرتاب وزنه، فرزاد سپه&zwnj;وند و علی محمدیاری درپرتاب دیسک و ریکرو تیمی زنان نیز در مجموع شش مدال برنز را به اردوی ایران در لندن آورده&zwnj;اند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">۷۹ ورزشکار ایرانی در ۱۳ رشته ورزشى چهاردهمین دوره بازی&zwnj;های پارالمپیک لندن شرکت کرده&zwnj;اند. این رقابت&zwnj;ها از هشتم شهریورماه آغاز شده و امروز، هجدهم شهریور به پایان خواهد رسید.</p>

جواد حردانی، با کسب مدال طلا در مسابقات پرتاب دیسک، بیست و یکمین مدال را به اردوی تیم ملی ایران در مسابقات پارالمیپک لندن آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این عضو تیم ملی دو و میدانی ایران که در رشته پرتاب دیسک کلاس F۳۷/۳۸ به میدان رفته بود، با رسیدن به حدنصاب ۵۲ متر و ۹۱ سانتی‌متر و پشت سر گذاشتن ورزشکارانی از چین و لهستان مدال طلای این رشته را به گردن آویخت.

روز جمعه، هفدهم شهریور ماه نیز کامران شکری سالاری، مدال نقره مسابقات پارالمپیک پرتاب نیزه کلاس F۴۲ مردان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری‌ها، کامران شکری سالاری با پرتاب ۵۲ متر و ۶ سانتی‌‌متر مدال نقره این رشته را به‌دست آورد و پس از یانلونگ فو، رقیب چینی‌اش در رتبه دوم ایستاد.

تیم ایران تا کنون  با کسب ۹ مدال طلا، شش مدال نقره و شش مدال برنز، رتبه یازدهم رقابت‌های پارالمیپیک لندن را به خود اختصاص داده است.

جلیل باقری در رشته پرتاب وزنه، پیمان نصیری در دوی ۱۵۰۰ متر، زهرا نعمتی در رشته تیروکمان، محسن کائیدی در پرتاب نیزه، سیامند رحمان، نادر مرادی، علی حسینی و مجید فرزین در رشته وزنه برداری و جواد حردانی در رشته پرتاب دیسک برندگان مدال طلا در مسابقات لندن هستند.

مهرداد کرم‌زاده در پرتاب دیسک، کامران شکری، سجاد نیک‌پرست و عبدالرضا جوکار در پرتاب نیزه، محسن کائیدی در پرتاب وزنه و روح‌الله رستمی در رشته وزنه‌برداری نیز موفق به کسب مدال نقره شده‌اند.

ساره جوانمردی در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر، علی صادق‌زاده در وزنه‌برداری، جواد حردانی در رشته پرتاب وزنه، فرزاد سپه‌وند و علی محمدیاری درپرتاب دیسک و ریکرو تیمی زنان نیز در مجموع شش مدال برنز را به اردوی ایران در لندن آورده‌اند.

۷۹ ورزشکار ایرانی در ۱۳ رشته ورزشى چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن شرکت کرده‌اند. این رقابت‌ها از هشتم شهریورماه آغاز شده و امروز، هجدهم شهریور به پایان خواهد رسید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.