ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«فصل کرگدن»

<p>&laquo;فصل کرگدن&raquo; آخرین ساخته بهمن قبادی، امروز ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۲ (۲۲ شهریور ۲۰۱۲)، در بخش ویژه جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در خواهد آمد. آخرین ساخته بهمن قبادى داستان فراق یک شاعر کرد و همسرش است که پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ در ایران زندانی می&zwnj;شوند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&laquo;فصل کرگدن&raquo; با حضور بهروز وثوقی، مونیکا بلوچی، آرش لباف، برن ساعت، جانر جیندوروک و یلماز اردوغان از بازیگران مطرح سینمای ترکیه ساخته شده است. موسیقی این فیلم ساخته کیهان کلهر است و فیلم محصول کردستان عراق و کشور ترکیه است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بهمن قبادی فیلم &laquo;فصل کرگدن&raquo; را به صانع ژاله، دانشجوی کرد و از جان&zwnj;باختگان&zwnj; اعتراضات جنبش سبز در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ و فرزاد کمانگر، معلم کرد که در روز نهم اردیبهشت ۱۳۸۹ در زندان اوین اعدام شد، تقدیم کرده است.</p> <p><br /> جشنواره تورنتو از ۶ تا ١۶ سپتامبر ۲۰۱۲ برگزار خواهد شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>منبع</strong>: حساب کاربری <a href="http://www.youtube.com/user/Mijfilm">Mijfilm</a>&nbsp;در تارنمای یوتیوب.&nbsp;</p>

«فصل کرگدن» آخرین ساخته بهمن قبادی، امروز ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۲ (۲۲ شهریور ۲۰۱۲)، در بخش ویژه جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در خواهد آمد. آخرین ساخته بهمن قبادى داستان فراق یک شاعر کرد و همسرش است که پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ در ایران زندانی می‌شوند.

«فصل کرگدن» با حضور بهروز وثوقی، مونیکا بلوچی، آرش لباف، برن ساعت، جانر جیندوروک و یلماز اردوغان از بازیگران مطرح سینمای ترکیه ساخته شده است. موسیقی این فیلم ساخته کیهان کلهر است و فیلم محصول کردستان عراق و کشور ترکیه است.

بهمن قبادی فیلم «فصل کرگدن» را به صانع ژاله، دانشجوی کرد و از جان‌باختگان‌ اعتراضات جنبش سبز در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ و فرزاد کمانگر، معلم کرد که در روز نهم اردیبهشت ۱۳۸۹ در زندان اوین اعدام شد، تقدیم کرده است.

جشنواره تورنتو از ۶ تا ١۶ سپتامبر ۲۰۱۲ برگزار خواهد شد.

منبع: حساب کاربری Mijfilm در تارنمای یوتیوب. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.