ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وکیلان ترامپ به دعوی خود در دادرسی استیضاح پایان دادند

وکیلان ترامپ از سنا خواستند که اتهامات او را رد کند. تا دو روز طرح سئوالات آغاز می‌شود. جمهوری‌خواهان می‌خواهند طرح دموکرات‌ها برای شنیدن اظهارات شاهدان در سنا را مسدود کنند.

با پایان گرفتن دعوی وکیلان ترامپ در دادرسی استیضاح او، آن‌ها از سنا خواستند که اتهامات رئیس ‌جمهوری آمریکا را رد کند. تا دو روز طرح سئوالات آغاز می‌شود. جمهوری‌خواهان قصد دارند طرح دموکرات‌ها برای شنیدن اظهارات شاهدان در سنا را مسدود کنند اما حزب ترامپ در حال حاضر فاقد اکثریت است.

مجلس سنای آمریکا ـ عکس از آرشیو

تیم وکیلان مدافع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه ۹ بهمن / ۲۹ ژانویه دعوی خود در دادرسی استیضاح او در سنا را به پایان برد.

آن‌ها از سنا خواستند که اتهامات ترامپ را رد کند. با پایان دادن به دلایل شفاهی وکیلان ترامپ، رسیدگی به استیضاح در مراحل بعدی انجام می‌شود. در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، سناتورها می‌توانند سؤالات کتبی خود را برای دادستان‌ها و وکیلان مدافع ارسال کنند. این موضوع می‌تواند منجر به رأی‌گیری مجدد در مورد رسیدگی احتمالی به اظهارات شاهدان شود. دموکرات‌ها از جمله خواهان شنیدن اظهارات جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی هستند که در کتاب تازه خود نوشته است که ترامپ به او دستور داده بود کمک نظامی ۳۹۱ میلیون دلاری به اوکراین را تا زمانی که کی‌یف تحقیقات درباره جو بایدن و فرزند او را آغاز نکرده به تعلیق درآورد.

رئیس‌جمهوری آمریکا به اتهام فشار به دولت اوکراین برای پیشبرد تحقیقات قضایی در مورد فرزند جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، با دو اتهام «سوء استفاده از اختیارات» و «ممانعت از پیشبرد تحقیقات» روبرو شده است. هفته گذشته سنای آمریکا روند برگزاری استیضاح را که مانند جلسات محاکمه برگزار می‌شود مشخص کرد.

جمهوری‌خواهان می‌خواهند طرح دموکرات‌ها برای شنیدن اظهارات شاهدان در سنا را مسدود کنند. اما آن‌ها فاقد اکثریت هستند.

میچ مک‌کانل از سناتورهای جمهوری‌خواه گفت در حال حاضر اکثریت کافی در مجلس سنا برای مسدود کردن خواسته دموکرات‌ها وجود ندارد.

اما واشنگتن پست و وال استریت ژورنال گزارش داده‌اند که مک‌کانل در یک جلسه محرمانه با سناتورهای جمهوری‌خواه این موضوع را رد نکرد که تا رأی‌گیری جمعه آینده اکثریت ۵۱ سناتور مورد نیاز را می‌توان به‌دست آورد. کاخ سفید و رهبری جمهوری‌خواهان در مجلس سنا می‌خواهند جلوی احضار شهود و ارائه اسناد را بگیرند، زیرا در این صورت روند رسیدگی به استیضاح برای چند هفته به‌درازا خواهد کشید به‌ویژه که انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر برگزار می‌شود.

سنا نقش دادگاه را در استیضاح ترامپ به عهده دارد و درباره اتهامات تصمیم می‌گیرد. به دلیل اکثریت جمهوری‌خواهان در این مجلس، بسیار بعید است که ترامپ در پایان دوره خود حذف شود. برای انجام چنین کاری حدود ۲۰ سناتور جمهوری‌خواه باید علیه ترامپ رأی دهند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.