ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مادر و دختر قربانی اسیدپاشی

<p>اواخر اردیبهشت&zwnj;ماه سال ۱۳۹۰، مردم روستای &laquo;همت&zwnj;آباد&raquo; شهرستان بم با صدای سمیه مواجه شدند که بلند فریاد می&zwnj;زد &laquo;سوختم&raquo; و از مردم درخواست آب می&zwnj;کرد. هرچند همسایه&zwnj;ها در لحظات اولیه تصور می&zwnj;کردند که این زن ۲۴ ساله دچار برق&zwnj;گرفتگی شده است اما هنگامی که صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم ساله&zwnj;اش را دیدند متوجه شدند که این زن قربانی اسیدپاشی شوهرش شده است.</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">شوهر که از راه سرقت و فروش مواد مخدر، مخارج خود را تامین می&zwnj;کرد، هنگامی که متوجه شد همسرش قصد جدایی از او را دارد، وی را تهدید به اسیدپاشی کرد. در یکی از &zwnj;شب&zwnj;های اردیبهشت ماه سال گذشته در حالی که سمیه و فرزند شیرخوارش خواب بودند، شوهر سمیه و برادرش بر روی آن&zwnj;ها اسید می&zwnj;ریزد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">سمیه پس از حادثه اسید پاشی با دو فرزندش در خانه پدرش زندگی می&zwnj;کند. با توجه به فقر مالی و قوانین حضانت فرزندان در ایران، سرنوشت رعنا و نازنین دو دختر سمیه در وضعیتی مبهمی قرار دارد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">علی، برادر شوهر سمیه، متهم ردیف دوم این حادثه پس از آزادی از زندان با قید وثیقه، سمیه و خانواده&zwnj;اش را تهدید کرده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL"><strong>عکس</strong>: &zwnj; همت خواهی، ایسنا.</p> <p>&nbsp;</p>

اواخر اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۰، مردم روستای «همت‌آباد» شهرستان بم با صدای سمیه مواجه شدند که بلند فریاد می‌زد «سوختم» و از مردم درخواست آب می‌کرد. هرچند همسایه‌ها در لحظات اولیه تصور می‌کردند که این زن ۲۴ ساله دچار برق‌گرفتگی شده است اما هنگامی که صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم ساله‌اش را دیدند متوجه شدند که این زن قربانی اسیدپاشی شوهرش شده است.

شوهر که از راه سرقت و فروش مواد مخدر، مخارج خود را تامین می‌کرد، هنگامی که متوجه شد همسرش قصد جدایی از او را دارد، وی را تهدید به اسیدپاشی کرد. در یکی از ‌شب‌های اردیبهشت ماه سال گذشته در حالی که سمیه و فرزند شیرخوارش خواب بودند، شوهر سمیه و برادرش بر روی آن‌ها اسید می‌ریزد.

سمیه پس از حادثه اسید پاشی با دو فرزندش در خانه پدرش زندگی می‌کند. با توجه به فقر مالی و قوانین حضانت فرزندان در ایران، سرنوشت رعنا و نازنین دو دختر سمیه در وضعیتی مبهمی قرار دارد.

علی، برادر شوهر سمیه، متهم ردیف دوم این حادثه پس از آزادی از زندان با قید وثیقه، سمیه و خانواده‌اش را تهدید کرده است.

عکس: ‌ همت خواهی، ایسنا.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    چطور میشه کمکی کرد به اونا

  • کاربر مهمان

    واقعا نمی دونم چی بگم. متحیرم.قلب آدم میگیره. چی شد که به اینجا رسیدیم؟

  • کاربر مهمان

    من کرمانی هستم. البته کرمان زندگی نمی کنم. خواهش میکنم اگر برای رادیو زمانه امکان داره پیگیری کنه و به یه طریقی به اطلاع جراحان پلاستیک ساکن کرمان برسونه و درخواست کنه بدون هزینه اونها رو جراحی کنن. دو تن از بهترین جراحان پلاستیک کشور توی کرمان زندگی می کنند. دکتر محمد علی قرایی فوق تخصص جراحی زیبایی و دکتر یوسفی+ دکتر امیر خسرو امیر قاسمی که چشم پزشک بسیار متبحر و معروفیه هم ساکن کرمانه.اگه لازمه بگید تا شماره تلفن هاشون رو براتون پیدا کنم. می دونم رادیو زمانه موسسه ی نیکوکاری نیست. ولی لطفا اگر امکانش رو دارید این کارو انجام بدید.