ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا: حمله اسرائیل می‌تواند به شکستن پيمان‌های اعراب منجر شود

<p>روزنامه اسرائیلی یدیوت آحارونوت نوشت، مقامات ایالات متحده به دولت اسرائیل هشدار داده&zwnj;اند که در صورت انجام حمله پیش&zwnj;گیرانه به ایران، کشورهای مصر و اردن ممکن است معاهدات صلح با اسرائیل را لغو کنند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فرانسه، این روزنامه که گفته&zwnj;های یک مقام بلندپايه اسرائیل را نقل می&zwnj;کرد، گفت واشنگتن به دولت اسرائیل هشدار داده است که اگر این کشور به ایران حمله کند، رهبران عرب نمی&zwnj;توانند خشم عمومی را کنترل کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بر اساس این گزارش، مقامات آمریکا با اشاره به رخدادهای خشونت&zwnj;آمیز روزهای اخیر در کشورهای خاورمیانه که واکنشی به فیلم ضداسلامی &quot;بی&zwnj;گناهی مسلمانان&quot; بود، گفته&zwnj;اند، امروز رهبران عرب نمی&zwnj;توانند مردم خود را کنترل کنند، بلکه این خیابان&zwnj;ها هستند که رهبران را کنترل می&zwnj;کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>این مقام اسرائیلی همچنین گفته است: &quot;حمله اسرائیل دقیقأ همان چیزی است که ایران لازم دارد. تمام اعراب و مسلمانان برای تظاهرات به خیابان&zwnj;ها خواهند آمد.&quot;</p> <blockquote> <p>&nbsp;</p> <p>مقام اسرائیلی: حمله اسرائیل دقیقأ همان چیزی است که ایران لازم دارد</p> </blockquote> <p>او افزوده است: &quot;آن&zwnj;چه در رابطه با آن فیلم ضداسلامی رخ داد، تنها گوشه&zwnj;ای از حوادثی بود که در صورت حمله اسرائیل رخ خواهد داد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته او، اگر به تأسیسات هسته&zwnj;ای ایران حمله شود، مصر و اردن، تنها کشورهای عربی که با اسرائیل پيمان صلح امضا کرده&zwnj;اند، تحت فشار شدیدی قرار خواهند گرفت که این معاهده را لغو کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اسرائیل که گفته می&zwnj;شود تنها قدرت اتمی خاورمیانه است، اعلام کرده است که امکان دارد حمله پیش&zwnj;گیرانه&zwnj;ای به تأسیسات هسته&zwnj;ای ایران انجام دهد. این کشور به همراه غرب معتقدند برنامه هسته&zwnj;ای ایران پوششی برای تولید سلاح هسته&zwnj;ای است، اما ایران این ادعا را رد می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>واشنگتن تحریم&zwnj;های سفت و سختی را علیه ایران تصویب کرده است اما به&zwnj;طور علنی درباره نحوه مواجهه با ایران و تعیین ضرب&zwnj;الاجل برای این کشور به&zwnj;منظور متوقف کردن فعالیت&zwnj;های هسته&zwnj;ای آن اختلاف نظر دارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

روزنامه اسرائیلی یدیوت آحارونوت نوشت، مقامات ایالات متحده به دولت اسرائیل هشدار داده‌اند که در صورت انجام حمله پیش‌گیرانه به ایران، کشورهای مصر و اردن ممکن است معاهدات صلح با اسرائیل را لغو کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این روزنامه که گفته‌های یک مقام بلندپايه اسرائیل را نقل می‌کرد، گفت واشنگتن به دولت اسرائیل هشدار داده است که اگر این کشور به ایران حمله کند، رهبران عرب نمی‌توانند خشم عمومی را کنترل کنند.

بر اساس این گزارش، مقامات آمریکا با اشاره به رخدادهای خشونت‌آمیز روزهای اخیر در کشورهای خاورمیانه که واکنشی به فیلم ضداسلامی "بی‌گناهی مسلمانان" بود، گفته‌اند، امروز رهبران عرب نمی‌توانند مردم خود را کنترل کنند، بلکه این خیابان‌ها هستند که رهبران را کنترل می‌کنند.

این مقام اسرائیلی همچنین گفته است: "حمله اسرائیل دقیقأ همان چیزی است که ایران لازم دارد. تمام اعراب و مسلمانان برای تظاهرات به خیابان‌ها خواهند آمد."

مقام اسرائیلی: حمله اسرائیل دقیقأ همان چیزی است که ایران لازم دارد

او افزوده است: "آن‌چه در رابطه با آن فیلم ضداسلامی رخ داد، تنها گوشه‌ای از حوادثی بود که در صورت حمله اسرائیل رخ خواهد داد."

به گفته او، اگر به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله شود، مصر و اردن، تنها کشورهای عربی که با اسرائیل پيمان صلح امضا کرده‌اند، تحت فشار شدیدی قرار خواهند گرفت که این معاهده را لغو کنند.

اسرائیل که گفته می‌شود تنها قدرت اتمی خاورمیانه است، اعلام کرده است که امکان دارد حمله پیش‌گیرانه‌ای به تأسیسات هسته‌ای ایران انجام دهد. این کشور به همراه غرب معتقدند برنامه هسته‌ای ایران پوششی برای تولید سلاح هسته‌ای است، اما ایران این ادعا را رد می‌کند.

واشنگتن تحریم‌های سفت و سختی را علیه ایران تصویب کرده است اما به‌طور علنی درباره نحوه مواجهه با ایران و تعیین ضرب‌الاجل برای این کشور به‌منظور متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای آن اختلاف نظر دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.