ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون وزیر بهداشت ابتلای ۴۵ نفر به کرونا را تکذیب کرد

قاسم جان‌بابایی نامه منتشر شده مبنی بر ابتلای ۴۵ نفر به کرونا را «جعلی» خواند و اعلام کرد که تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در ایران مشاهده نشده است.

قاسم جان‌ بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه منتشر شده مبنی بر ابتلای ۴۵ نفر به کرونا را «جعلی» خواند و اعلام کرد کرونا هنوز به ایران وارد نشده است.

ورود کرونا به ایران در پرده ابهام قرار دارد. وزارت بهداشت می‌گوید هنوز هیچ موردی را مشاهده نکرده است. عکس از خبرگزاری ایرنا

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قاسم جان‌ بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکشنبه ۲۷ بهمن اعلام کرد: تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در ایران مشاهده نشده است و نامه‌‌ای که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده جعلی ست.

اشاره او به نامه‌ای ست که از سوی جان بابایی خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی، تعداد مبتلایان به کرونا را ۴۵ نفر اعلام می‌کند.

به نوشته روزنامه ایران دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت نیز این نامه را «جعلی» و هدف از انتشار آن را «تشویش اذهان عمومی» اعلام کرده است.

تصویر نامه منتشر شده از ورود کرونا به ایران - معاون وزارت بهداشت این نامه را «جعلی» خواند.

معاون درمان وزیر بهداشت درباره این نامه گفت : «معاونت درمان وزارت بهداشت به طور مستقیم با ریاست جمهوری مکاتبه ندارد و هر گونه مکاتبه با ریاست جمهوری از طریق دفتر وزارتی انجام می شود. ضمن اینکه شماره نامه و امضای معاون درمان در این نامه جعل شده است. این نامه جعلی است و از طریق مراجع قانونی ناشران این نامه پیگیری می شوند».

جان بابایی درباره ورود کرونا به ایران گفت: «تاکنون هیچ مورد اثبات شده ویروس کرونای جدید در کشور نداشته ایم اما تمهیدات بهداشتی و درمانی برای مواجهه احتمالی با این بیماری فراهم شده است».

تاکنون گزارش‌های تاییدنشده‌ای از ابتلای برخی از شهروندان ایران به کرونا منتشر شده است. روزنامه «ایران» پیشتر از فوت یک زن ایرانی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانی در تهران خبر داده بود که ابتلای او به کرونا از سوی مقامات رسمی تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.