ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یادبود زندانیان دهه ۶۰ در نروژ

<p>روز شنبه ۲۲ سپتامبر، یادبود کشتار زندانیان دهه ۶۰ در زندان&zwnj;های ایران، در استاوانگر نروژ برگزارشد. نمایش دادن عکس&zwnj;های برخی از زندانیان سیاسی اعدام شده در دهه شصت، پخش کردن دفترچه&zwnj;ای از اطلاعات درباره کشته&zwnj;شدگان، نمایش اسناد تدفین در گورهای دسته جمعی گورستان خاوران و شرح &nbsp;وضعیت خانواده&zwnj;های زندانیان سیاسی در آن سال&zwnj;ها، از برنامه&zwnj;های این رویداد بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ظهر روز شنبه در مرکز شهر استاوانگر، رهگذران شاهد عکس&zwnj;های قربانیان دهه شصت زندان&zwnj;های ایران بودند و تأثر در چهره&zwnj;های زیادی دیده می&zwnj;شد. مادران و پدرانی از ملیت&zwnj;های مختلف برای فرزندانشان از روی متون همراه عکس&zwnj;ها، بخشی از تاریخ پرخشونت ایران را توضیح می&zwnj;دادند و از رگزارکنندگان این برنامه درباره دهه ۶۰ و زندان&zwnj;های ایران توضیح می&zwnj;خواستند.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>منبع</strong>: حساب کاربری <a href="http://www.youtube.com/watch?v=A73rgYs8rrU">Samad Bahadori Toolabi</a> در تارنمای یوتیوب.</p>

روز شنبه ۲۲ سپتامبر، یادبود کشتار زندانیان دهه ۶۰ در زندان‌های ایران، در استاوانگر نروژ برگزارشد. نمایش دادن عکس‌های برخی از زندانیان سیاسی اعدام شده در دهه شصت، پخش کردن دفترچه‌ای از اطلاعات درباره کشته‌شدگان، نمایش اسناد تدفین در گورهای دسته جمعی گورستان خاوران و شرح  وضعیت خانواده‌های زندانیان سیاسی در آن سال‌ها، از برنامه‌های این رویداد بود.

ظهر روز شنبه در مرکز شهر استاوانگر، رهگذران شاهد عکس‌های قربانیان دهه شصت زندان‌های ایران بودند و تأثر در چهره‌های زیادی دیده می‌شد. مادران و پدرانی از ملیت‌های مختلف برای فرزندانشان از روی متون همراه عکس‌ها، بخشی از تاریخ پرخشونت ایران را توضیح می‌دادند و از رگزارکنندگان این برنامه درباره دهه ۶۰ و زندان‌های ایران توضیح می‌خواستند.

منبع: حساب کاربری Samad Bahadori Toolabi در تارنمای یوتیوب.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Anonymous

    سپاس از خبر رسانی شما و سپاس ویژه از تلاشهای خستگی ناپذیر آقای " صمد بهادری طولابی" برای برپایی این مراسم و همه کسانی که هر ساله در مراسم های مختلف یاد عزیزان جانسپرده در راه میهن را زنده نگاه می دارند.