ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمد‌علی دادخواه به زندان اوين منتقل شد

<p>محمدعلی دادخواه از وکلای حقوق بشری در ايران و عضو کانون مدافعان حقوق بشر برای گذراندن دوران حبس خود به زندان اوين منتقل شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای کلمه، روز شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>محمدعلی دادخواه &zwnj;پيشتر در تير ماه ۱۳۹۰ از سوی شعبه&zwnj; ۱۵ دادگاه انقلاب به ۹ سال زندان، ۱۰ سال ممنوعيت از وکالت در دادگستری و همچنين به شلاق و جزای نقدی محکوم شده&zwnj; بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دادخواه پيش از اين نيز در سال ۸۱ و در جريان وکالت اعضای نهضت آزادی بازداشت شده بود. وی همچنين در تاريخ ۱۷ تير ۱۳۸۸ به همراه مليحه دادخواه، سارا صباغيان، بهاره دولو و امير رئيسيان در دفتر کارش توسط پليس امنيت بازداشت و دفتر او پلمپ شد.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>محمدعلی دادخواه از وکلای شناخته شده حقوق بشری ايران است</p> </blockquote> <p>محمدعلی دادخواه از وکلای شناخته شده حقوق بشری ايران است که از مهم&zwnj;ترين پرونده&zwnj;های وی می&zwnj;توان &zwnj;به پرونده فعالان ملی مذهبی&zwnj;، پرونده عبدالفتاح سلطانی، پرونده دراويش گنابادی، پرونده سه تن از دانشجويان دانشگاه اميرکبير، پرونده سورنا هاشمی و عليرضا فيروزی در واقعه تحصن دانشجويی دانشگاه زنجان، پرونده کشيش محکوم به اعدام يوسف ندرخانی و &hellip; اشاره کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی هم چنين وکالت مردم در پرونده&zwnj;هايی مانند آب&zwnj;گيری سد سيوند و برج جهان&zwnj;نمای اصفهان را نيز بر عهده داشته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در حال حاضر بيشتر اعضای کانون مدافعان حقوق بشر از جمله محمد سيف&zwnj;زاده، عبدالفتاح سلطانی،&nbsp; نسرين ستوده در زندان هستند و نرگس محمدی نيز به&zwnj;تازگی از زندان به مرخصی آمده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

محمدعلی دادخواه از وکلای حقوق بشری در ايران و عضو کانون مدافعان حقوق بشر برای گذراندن دوران حبس خود به زندان اوين منتقل شد.

به گزارش تارنمای کلمه، روز شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شده است.

محمدعلی دادخواه ‌پيشتر در تير ماه ۱۳۹۰ از سوی شعبه‌ ۱۵ دادگاه انقلاب به ۹ سال زندان، ۱۰ سال ممنوعيت از وکالت در دادگستری و همچنين به شلاق و جزای نقدی محکوم شده‌ بود.

دادخواه پيش از اين نيز در سال ۸۱ و در جريان وکالت اعضای نهضت آزادی بازداشت شده بود. وی همچنين در تاريخ ۱۷ تير ۱۳۸۸ به همراه مليحه دادخواه، سارا صباغيان، بهاره دولو و امير رئيسيان در دفتر کارش توسط پليس امنيت بازداشت و دفتر او پلمپ شد.

محمدعلی دادخواه از وکلای شناخته شده حقوق بشری ايران است

محمدعلی دادخواه از وکلای شناخته شده حقوق بشری ايران است که از مهم‌ترين پرونده‌های وی می‌توان ‌به پرونده فعالان ملی مذهبی‌، پرونده عبدالفتاح سلطانی، پرونده دراويش گنابادی، پرونده سه تن از دانشجويان دانشگاه اميرکبير، پرونده سورنا هاشمی و عليرضا فيروزی در واقعه تحصن دانشجويی دانشگاه زنجان، پرونده کشيش محکوم به اعدام يوسف ندرخانی و … اشاره کرد.

وی هم چنين وکالت مردم در پرونده‌هايی مانند آب‌گيری سد سيوند و برج جهان‌نمای اصفهان را نيز بر عهده داشته است.

در حال حاضر بيشتر اعضای کانون مدافعان حقوق بشر از جمله محمد سيف‌زاده، عبدالفتاح سلطانی،  نسرين ستوده در زندان هستند و نرگس محمدی نيز به‌تازگی از زندان به مرخصی آمده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.