ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فيض‌الله عرب‌‌سرخی به اعتصاب غذا پايان داد

<p>فيض&zwnj;الله عرب&zwnj;سرخی از فعالان سياسی منتقد حکومت ايران که در زندان به&zwnj;سر می&zwnj;برد، پس از انتقال به بيمارستان، اعتصاب غذايش را شکست.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای کلمه، اين عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران از روز شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ در اعتراض به &quot;عدم رسيدگی پزشکی و برخورد توهين&zwnj;آميز مأموران&quot; دست به اعتصاب غذا زده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>عرب&zwnj;سرخی روز سه&zwnj;شنبه ۱۱ مهر به بيمارستان &quot;امام خمينی&quot; تهران منتقل شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>چند روز پيش نيز به دنبال پيگيری&zwnj;های خانواده اين زندانی سياسی، وی به بيمارستان منتقل شده بود اما به گزارش کلمه &quot;سربازی که به&zwnj;عنوان مأمور زندان همراه وی بود از ادامه کار پزشک و درمان وی جلوگيری کرده و با برخورد نامناسب و زننده با اطرافيان، او را از بيمارستان به زندان بازگرداند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدين انقلاب: اميدواريم حاکميت با واقع&zwnj;بينی و درک شرايط کنونی با آزادی همه زندانيان سياسی راه تازه&zwnj;ای را در مواجهه با بحران&zwnj;ها و مشکلات فراگيری که کشور در داخل و خارج با آن روياروست، بگشايد</p> </blockquote> <p>شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی با ابراز نگرانی از وضعيت سلامتی و جسمی فيض&zwnj;الله عرب&zwnj;سرخی و ديگر اعضای اين سازمان خواهان &quot;تسريع درمان و رعايت حقوق آن&zwnj;ها و ساير زندانيان سياسی&quot; شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در بيانيه اين سازمان آمده است: &quot;اميدواريم حاکميت با واقع&zwnj;بينی و درک شرايط کنونی با آزادی همه زندانيان سياسی راه تازه&zwnj;ای را در مواجهه با بحران&zwnj;ها و مشکلات فراگيری که کشور در داخل و خارج با آن روياروست، بگشايد و بيش از اين فرصت&zwnj;های گران&zwnj;بهای تاريخی را با استبدادورزی در داخل و ماجراجويی در خارج&nbsp; نسوزاند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>فيض&zwnj;الله عرب&zwnj;سرخی، سياستمدار اصلاح&zwnj;طلب به اتهام &quot;تبليغ عليه نظام و اجتماع و تبانی&quot; در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به پنج سال حبس محکوم شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

فيض‌الله عرب‌سرخی از فعالان سياسی منتقد حکومت ايران که در زندان به‌سر می‌برد، پس از انتقال به بيمارستان، اعتصاب غذايش را شکست.

به گزارش تارنمای کلمه، اين عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران از روز شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ در اعتراض به "عدم رسيدگی پزشکی و برخورد توهين‌آميز مأموران" دست به اعتصاب غذا زده بود.

عرب‌سرخی روز سه‌شنبه ۱۱ مهر به بيمارستان "امام خمينی" تهران منتقل شد.

چند روز پيش نيز به دنبال پيگيری‌های خانواده اين زندانی سياسی، وی به بيمارستان منتقل شده بود اما به گزارش کلمه "سربازی که به‌عنوان مأمور زندان همراه وی بود از ادامه کار پزشک و درمان وی جلوگيری کرده و با برخورد نامناسب و زننده با اطرافيان، او را از بيمارستان به زندان بازگرداند."

شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدين انقلاب: اميدواريم حاکميت با واقع‌بينی و درک شرايط کنونی با آزادی همه زندانيان سياسی راه تازه‌ای را در مواجهه با بحران‌ها و مشکلات فراگيری که کشور در داخل و خارج با آن روياروست، بگشايد

شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی با ابراز نگرانی از وضعيت سلامتی و جسمی فيض‌الله عرب‌سرخی و ديگر اعضای اين سازمان خواهان "تسريع درمان و رعايت حقوق آن‌ها و ساير زندانيان سياسی" شده است.

در بيانيه اين سازمان آمده است: "اميدواريم حاکميت با واقع‌بينی و درک شرايط کنونی با آزادی همه زندانيان سياسی راه تازه‌ای را در مواجهه با بحران‌ها و مشکلات فراگيری که کشور در داخل و خارج با آن روياروست، بگشايد و بيش از اين فرصت‌های گران‌بهای تاريخی را با استبدادورزی در داخل و ماجراجويی در خارج  نسوزاند."

فيض‌الله عرب‌سرخی، سياستمدار اصلاح‌طلب به اتهام "تبليغ عليه نظام و اجتماع و تبانی" در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به پنج سال حبس محکوم شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.